تسنیم نوشت:

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: خواندن صیغه محرمیت در دوران نامزدی اشتباه است و این موضوع خود سبب افزایش ورود پرونده های اخلاقی به دادسراهای استان شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اشاره به افزایش خواندن صیغه محرمیت در دوران نامزدی گفت: خواندن صیغه محرمیت در دوران نامزدی بزرگترین اشتباهی است که خانواده‌ها مرتکب می‌شود.

حمید خالقی اظهار داشت: متاسفانه خانواده ها فکر می کنند خواندن صیغه محرمیت بهترین راه برای شناخت طرفین است این در حالی است که این موضوع خود سبب افزایش ورود پرونده های اخلاقی به دادسراهای استان شده است.

خالقی تصریح کرد: 99 درصد از خانواده ها تفاوت دوران نامزدی و عقد را نمی‌دانند خواندن صیغه در بین دو جوان که قصد شناخت همدیگر را دارند کاملا اشتباه است و دختران زیادی در این موضوع دچار ضربه شده اند.

این مقام قضائی خاطر نشان کرد: نمی‌گویم در دوران نامزدی رفت و آمد صورت نگیرد اما خواندن صیغه باعث نزدیکی بیش از حد دو جوان خواهد شد که بعدها اگر تصمیم به جدایی بگیرند دیگر نمی توانند این کار را انجام دهند.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    15 0
    اصولا چیزی به نام صیغه محرمیت وجود نداره.همون صیغه عقد هست که اسمش رو عوض کردن.یعنی با خوندنش قانونا دو طرف زن و شوهر اعلام میشن
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    9 1
    موقعیت ازدواج نیس که بخوایم برای دوران نامزدی اش صیغه محرمیت بخونیم