بیش از 2 هزار خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد نظرآباد رقمی بالغ بر 4 میلیارد ریال به عنوان کمک هزینه معیشت دریافت کردند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان البرز، مجید امیریان مدیر کمیته امداد شهرستان نظرآباد با بیان این خبر گفت: این رقم مربوط به 4 ماه نخست سال می‌باشد.
وی اظهار کرد: پرداخت مستمری با مبالغ تعیین شده بر اساس تعداد نفرات خانوار و به صورت ماهیانه به کلیه مددجویان اعم از عادی و طرح شهید رجایی پرداخت می‌شود.
این مسئول افزود: هم‌اکنون تعداد 3640 نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نظرآباد می‌باشند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌گردند.
امیریان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت گسترده در صدد هستیم تا از طریق اشتغال بخش اعظم مشکلات این خانواده‌ها را برطرف ساخته و آنان را به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.
وی با بیان اینکه در کنار پرداخت مستمری ماهیانه، خدمات حمایتی دیگری نیز به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، تصریح کرد: پرداخت هزینه‌های درمانی، ارائه خدمات مسکن، برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، پرداخت وام کارگشایی، اخذ رایگان انشعابات و ... از دیگر خدماتی است که برای مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.
مدیرکمیته امداد شهرستان نظرآباد یادآور شد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است و خدمات خود را بر اساس نیازهای مددجویان ارائه می‌دهد.
به گفته وی طی 4 ماه سال جاری 2 هزار و 130 خانواده تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان از کمک‌های معیشتی که رقمی بالغ بر 4 میلیارد ریال است، بهره‌مند شده‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =