مهر نوشت:

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به عدم امنیت پارکینگ های خصوصی که خودروهای توقیف شده توسط پلیس راهور در آنها نگهداری می شود هشدار داد.
محسن سرخو عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به عدم امنیت پارکینگ های خصوصی که پلیس راهور توسط احکام قضایی موقتا در آن نگهداری می کند، گفت: اخیراً مشاهده شده اموال خودروها در این پارکینگ ها به سرقت می رود. همچنین پلیس راهور نیز به جای حمایت و ساماندهی این پارکینگ ها تنها به مالکان اعلام می کند که از مسئول پارکینگ شکایت کنند در حالی که تمامی تجهیزات خودرو در هنگام توقف صورتجلسه شده.

وی ادامه داد: در پایان نیز مالباختگان باید صورتحساب پارکینگ را که رقم بسیار بالایی است بپردازند و برای یک خودروی ارزان ۴، ۵ میلیون تومان پرداخت شود، که درخواست می شود نسبت به این نوع رفتارها دقت بیشتری شود.

همچنین،  اقبال شاکری در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به بازدیدی که اخیرا از روددره های شمال تهران داشته است گفت: در مناطق بالای ۱۸۰۰ متر سنگ چین هایی دیده می شود که اخیرا ساخته شده و مشخص است به زودی در آن ساخت و ساز می شود. این ساخت  مانع وزش باد در شهر خواهد شد و ریه های تنفسی پایتخت را از بین می برند.

وی از شهردار منطقه یک درخواست کرد نسبت به سنگ چین و بندکشی های این منطقه بی توجه نباشد درغیر این صورت به زودی شاهد ساخت و سازهای غیر قانونی در این منطقه خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران شورا تاکید کرد: متاسفانه کمیسیون ماده ۵ نیز اجازه ساخت و ساز در حریم این روددره ها را داده و نخاله های ساختمانی نیز روددره ها  را دچار مشکل کرده است.

شاکری همچنین درخواست کرد: وزارت ورزش و منابع طبیعی درخصوص از بین رفتن درختان ورزشگاه آزادی توضیح دهند.

۴۲۴۲

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =