۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵
ابوترابی برای اسرا نقشه راه ترسیم ‌کرد

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان در صدد بودند که این انقلاب برآمده از خون شهدا را به خیال خودشان به انزوا بکشند ولی با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری نقشه شوم آنها باطل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان قزوین به نقل از  روابط عمومی حوزه علمیه حجت‌الاسلام علی عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه، به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تصریح کرد: در دوران پرافتخار دفاع مقدس رزمندگان شجاع ما بارها در جبهه‌ها از خود پیروزی‌های درخشان از خود به یادگار گذاشته وعده‌ای از این افراد ارزشمند یا به شهادت رسیده و یا جانباز وعده‌ای دیگر نیز به اسارت دشمن بعث در آمدند.
معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز و مقاوم ما در میان اردوگاه‌های رژیم صدام وحزب بعث با اعتقاد به ائمه اطهار و آموزه‌های دینی و سختی و شکنجه‌های ناجوانمردانه دست از ایمان و اعتقاد به ولایت ووطن برنداشته و حتی عده‌ای از آنها به حفظ قران و نهج البلاغه می‌پرداختند.
این مسئول تصریح کرد: اسرای سرافراز ما در آن دوران سختی با وجود مکان نامناسب ـ غذای نامطلوب و در هوای سرد زمستان و هوای گرم هیچگاه در مقابل دشمنان از خود ضعف نشان نداده و این خود نشان‌دهنده اعتقاد قلبی رزمندگان ما به دین اسلام و میهن بود.
حجت‌الاسلام عباسی جنگ روانی دشمنان بر علیه آزادگان ما در دوران اسارت را یادآور شد و بیان داشت: رژیم صدام با ایجاد جنگ روانی در صدد تخریب روحیه اسرا بودند ولی با حضور حجت‌الاسلام مرحوم ابوترابی و روحیه مثال زدنی آزادگان ما نتوانستند به اهداف پلید خود دست پیدا نمایند.
معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین یاد و خاطره آزاده سرافراز مرحوم حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی را گرامی داشت و گفت: این آزاده مقاوم و عالم مجاهد و جلیل القدر در زمان اسارت و در میان آزادگان از محبوبیت فراوانی برخوردار بود.
وی تصریح کرد: این انسان خودساخته و شجاع نقشه راه و برنامه زندگی را برای اسرا ترسیم کرده و حتی پس از بازگشت از عراق به هدایت‌گری خود ادامه دادند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =