علی کفاشیان در گفت و گوی ویژه خبری درباره فساد در فوتبال سعی کرد کلی گویی کند و بگوید از اتفاقات خبر ندارد. رئیس حتی بعضی از اتفاقات را فساد ندانست و گفت این نظر رسانه هاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کفاشیان در مورد فساد در فوتبال گفت: «ما فسادی نداریم، باید تعریف کنیم فساد چی هست. شاید خطاهایی باشد، اما نمی‌توان اسم این ها را فساد گذاشت. اگر تبانی هایی هست و این چیزها، باید مستند شود. چرا باید انگ بزنیم به یک بخشی بگوییم آن جا فساد است. ما اطلاعیه دادیم، هر کسی فسادی می‌داند، اطلاع بدهد. ما آمادگی داریم اگر فسادی هست، با آن مبارزه کنیم.»

کفاشیان گفت: «تشکر می‌کنم که آقای دادکان گفت فساد نیست، اما اشخاص فاسدند. شما فکر کن یک بانک بزرگ، فسادی داشته باشد. آیا باید گفت سیستم کلا فساد دارد؟ فوتبال هم یک اتاق شیشه‌ایست همه می‌بینند.»


رییس فدراسیون فوتبال در جواب دادکان که گفته بود چرا دبیر و افراد دیگر را عوض کردید گفت: «چون نمی توانستم در خودم تغییر ایجاد کنم، گفتم افراد زیر دستم را عوض کنم. باشگاه ها مستقل هستند و خودشان افرادی را می آورند. ما هم اختیاراتمان محدود است.»


او در جواب پورمختار گفت: «اگر مدرکی نباشد، ما نمی‌توانیم اقدامی انجام بدهیم. باید مدرک باشد تا بتوانیم کاری کنیم.»


کفاشیان نظرش را در مورد سوال مجری که گفت: «وقتی داوری محروم می شود و بر می‌گردد، یعنی مدرکی بوده است دیگر؟ یا عطوفتی صورت گرفته است؟» پاسخ داد: «وقتی داوری اشتباه می کند، نباید بگوییم تبانی کرده و این ها. در این مورد مدارکی هم بود که عنوان شد، رکن قضایی ما تشخیصاتی داد که باید محرومیتی صورت بگیرد.» مجری گفت مدرک بوده یا نه؟ مطمئن بودید؟ «نیمه مطمئن بودیم. کارهایی صورت گرفته بود، اما نمی‌شد کاری کرد.»


او در مورد صحبت دادکان که گفته بود، «داوری به من گفت که فدراسیون به من گفته است یک بازی را دربیاورم» گفت:«من اصلا این موضوع را نشنیده‌ام.» او با حالتی مضطرب گفت «گزارش قضایی به ما نرسیده است.»


کفاشیان در مورد رسانه‌ها گفت: «اطلاعاتی که اصل 90 می‌گیرد، از رسانه هاست دیگر. وقتی به من چیزی نشان می‌دهند من می‌گویم نیست، باید ببینیم چی شده. خیلی از رسانه‌ها امانت داری نمی‌کنند.»

برنامه گفت و گوی ویژه خبری با سردبیری محمد حسین رنجبران روی آنتن شبکه دو می رود و این بار هم مثل دیگر برنامه های مربوط به فوتبال ، کامران نجف زاده اجرایش را بر عهده داشت. مجری ، کارشناس ، هنرپیشه ای که قرار است یکی از اعضای تیم هنرمندان در بازی با ستاره های فوتبال دنیا باشد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali EU ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    270 7
    دم دادکان گرم مخصوصا اونجایی که درباره مدیران سپاهی حرف زد
  • سبحان A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    ما ایرانیها بی عرضه هستیم چرا که لیاقت و توان این را نداریم که بی کفایت ترین مدیر ورزشی ایران یعنی فدراسیون فوتبال مافیایی اصفهانی را کنار بگذاریم و این همه بلا از بی عرضه گیمان است
  • بی نام A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    11 3
    کاش به تعداد انگشتان دست مدیرانی نظیر دادکان داشتیم .با وجود ایشون کفاشیان ؟؟؟؟؟
  • iran IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    18 3
    تا کی باید کفاشیان و این بی اعتنایی هاش رو تحمل کنیم؟؟ با نوع رفتار و گفتارش به شعور همه توهین میکنه.. فکر میکنه اینکه این همه خودشو بی عرضه نشون بده خیلی خوبه؟
  • مص A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    6 4
    یعنی کفاشیان رو اعصابه .......
  • بی نام RU ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    4 1
    همین که کفاشیان رییس فدراسیونه از فساد کمتر نیست