رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از درخشش معلمان و دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی در مرحله کشوری مسابقات ورزشی و هنری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان افزود : در پایان مسابقات والبیال کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور که در مشهد مقدس برگزارشد، بانوان فرهنگی آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال وبختیاری عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
"خداکرم حیدری" افزود: مسابقات ورزشی مرحله کشوری دانش آموزان پسر آسیب دیده شنوایی نیز در شیراز برگزار شد که دانش آموزان ناشنوای چهارمحال وبختیاری با درخشش در این مسابقات ، موفق به کسب رتبه اول تیمی در رشته تنیس روی میز شدند.
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات ، " سبحان مردانی" در رشته تنیس روی میز و "مجتبی صالحی" در رشته آمادگی جسمانی از دانش آموزان مدرسه استثنایی سینا شهرکرد به ترتیب موفق به کسب رتبه دوم در رشته های ورزشی تنیس روی میز و آمادگی جسمانی در قسمت انفرادی شده اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در ادامه اعلام کرد: گروه هنرهای نمایشی دانش آموزان موفق شد رتبه دوم نمایش عروسکی دانش آموزان با نیازهای ویژه ذهنی را در استان خراسان رضوی کسب نمودند.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات" زهرا بنی هاشمی" در بخش موسیقی مقام اول را از آن خود نمود، خاطرنشان کرد: "سمانه صالحی" در بخش صدا پیشه، مقام اول و در بخش های قصه گویی و کارگردانی مقام دوم را کسب کرد.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =