مدافع سابق سپاهان: قهر محرم نویدکیا به خاطر جدایی من نبود/ دلایل عدم امضای قرارداد

مدافع سابق سپاهان درباره شایعه قهر محرم نویدکیا از تیم اصفهانی به خاطر او گفت: مشکل نویدکیا با سپاهان به خاطر عدم حضور من نیست و شایعه عدم حضور او در تمرینات به خاطر من صحیح نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین علی احمدی با اشاره به شایعه قهر محرم نویدکیا از تیم سپاهان به خاطر عدم امضای قرارداد این تیم با او به مهر اظهار داشت: همه شایعه کرده بودند که محرم به خاطر من بر سر تمرینات نرفته اما موضوع این مسئله نبوده است. محرم به خاطر من قهر نکرده و مشکلات دیگری دارد که نمی‌رود.

وی افزود: سپاهان در سال‌های گذشته بازیکنان بهتر از من داشته که از این تیم جدا شده‌اند اما محرم درباره آنها چنین کاری نکرده و برخی اتفاقات دست به دست هم داد تا شایعه شود محرم به خاطر من بر سر تمرینات نرفته است.

مدافع فصل گذشته سپاهان تصریح کرد: چون نویدکیا به طور معمول مصاحبه نمی‌کند و بقیه مصاحبه می‌کنند، همه چیز بر گردن او انداخته شده و گفته می‌شود که به خاطر من در تمرینات شرکت نمی‌کند اما این مسئله صحیح نیست.

وی بیان داشت: به هر حال هر بازیکنی روزی به تیمی می‌آید و روز دیگری از تیم می‌رود اما اینکه محرم به تمرین نمی‌آید، ربطی به موضوع من ندارد اما می‌دانم که مشکلاتی دارد. من با او در تماس هستم و او از مسئله من اندکی ناراحت شد اما اینگونه نبود که به خاطر من به اختلاف بر بخورد یا تمرین نرود اما اختلافات دیگری داشت که به من مربوط نیست.

احمدی درباره مشکلاتش با باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: من در ابتدای فصل می‌توانستم به تیم‌های دیگری بروم اما من منتظر سپاهان ماندم و به همین دلیل، تیم‌هایی که خواهان من بودند، بازیکنان مد نظر خود را جذب کردند و در حال حاضر خودم تمرین می‌کنم و به خاطر فرزندم نمی‌توانم از اصفهان خارج شوم.

وی افزود: در ابتدای شروع تمرینات به ما گفتند که در تمرینات حاضر شویم اما تمرین نکردیم تا تکلیفمان مشخص شود، بعد از آن گفتند که ما شما را می‌خواهیم و با بازگشت فرکی قرارداد شما امضا می‌شود.

مدافع فصل گذشته سپاهان افزود: در آن دوران پیشنهادات خوبی داشتم اما آنها را نگه داشته بودند و موقعی به من گفتند فرکی جایگزین مرا انتخاب کرده که خیلی دیر شده بود و من به دلیل شرایط خانوادگی‌ام مجبور شدم در اصفهان ساکن شده و بمانم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هم پیشنهاداتی دارم اما فعلا منتظر بهترین پیشنهاد هستم. همیشه سپاهان را دوست داشتم و دوست دارم در این تیم بازی کنم و اگر سوءتفاهم‌ها برطرف شود، ممکن است روزی در این تیم بازی کنم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =