روایت قاضی‌پور از داوری بازی تراکتور - نفت/ اشتباهات عمدی است!

قاضی پور گفت: داوران عمدا به بازیکنان مطرح کارت می دهند.

خانه ملت نوشت:  عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به درنظر گرفتن محرومیت 4هفته‌ای برای داور بازی تراکتور و نفت در فصل گذشته از سوی فدراسیون فوتبال، می‌گوید: وزیر معتقد است آن محرومیت، همزمان با تعطیلی لیگ بود و عملا جریمه‌ای صورت نگرفته است. به گفته وی٬ رئیس سازمان لیگ هم این موضوع را قبول دارد.
نادر قاضی‌پور با اشاره به عملکرد نامناسب فدراسیون فوتبال اظهار داشت: وزیر هم از عملکرد فدراسیون فوتبال رضایت ندارد و رفتار سرمربی تیم ملی فوتبال گوشه‌ای از این عملکرد است؛ وزیر نیز اعتقاد دارد این فرد روزانه 10٬15 میلیون تومان حقوق می‌گیرد و حکمفرما نیز هست و فدراسیون هم نسبت به این موضوع بی‌جواب است.

محرومیت فغانی از داوری، همزمان با تعطیلی لیگ و بلااثر بود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه‌ کمیسیون فرهنگی مجلس که با حضور وزیر ورزش٬مسئولان فدراسیون فوتبال و نمایندگان استان آذربایجان شرقی درخصوص حوادث بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر برگزار شد٬ عنوان داشت: به طورکل اعتراضات زیادی نسبت به داوری مطرح است٬ حواشی بازی تراکتور هم به خاطر اشتباهات داوری بود البته کفاشیان معتقد بود که داور آن دیدار 4 هفته محروم شد ولی وزیر عنوان کرد که آن زمان تعطیلی لیگ بود و عملا جریمه‌ای صورت نگرفته است٬ تاج رئیس سازمان لیگ هم این موضوع را قبول دارد.

داوران به عمد به بازیکنان مطرح کارت می‌دهند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وزیر معتقد است که داوران به عمد در بازی‌های تیم‌های مطرح به چهره‌های شناخته شده کارت می‌دهند تا آن‌ها از فوتبال زده شوند٬ گفت:به این ترتیب ذهنیت بد برای مردم ایجاد می‌شود؛ وزارت ورزش درخصوص دیدار تراکتورسازی و نفت نیز به این نتیجه رسیده که اشتباهات داوری عمدی بوده و تخلف صورت گرفته باید اشد برخورد صورت گیرد ولی اساسنامه اجازه برخورد وزارت با فدراسیون را نمی‌دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از حوادث فوتبال، مردم منطقه‌ای را تحریک کرده و موج امنیتی ایجاد می‌کند بنابراین دولت و مجلس باید بتوانند نسبت به این مسائل نظارت داشته باشند.

لزوم تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال/ نظارت دولت و مجلس بر فدراسیون بیشتر شود

قاضی‌پور با تأکید بر لزوم تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال بیان کرد: در حال حاضر، وزارت حق هیچ‌گونه اظهارنظری در فدراسیون ندارد و نمی‌تواند در بسیاری از حواشی فوتبال ورود کند اما قرار است جلسه‌ای با اعضای مجمع فدراسیون برگزار شود تا تغییراتی در اساسنامه ایجاد شده و نظارت دولت و مجلس بر فدراسیون بیشتر شود.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =