دعوت پروین، نکونام و رحمتی از فوتبالدوستان برای حمایت از نفت/ امروز تیم منصوریان تیم ملی ایران است

امروز یک بازی ملی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. تیمی که به زمین می رود لباس تیم ملی را به تن ندارد اما در واقع نماینده ایران است و می خواهد مقابل عرب ها به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مردم ایران اصلا دوست ندارد در هیچ رده ای به تیم های عربی ببازیم و موفقیت مقابل آنها، مستلزم حمایتی است که انجام بدهند. به همین دلیل بیهوده است که امروز با سکوهای خالی از «نفت تهران» توقع داشته باشیم که مقابل الاهلی با یک لشگر بازیکن میلیاردی برنده باشد. تیم نفت تهران در مرحله قبل و در شرایطی که پرسپولیس به الهلال عربستان باخت، با شکست تیم الاهلی عربستان دل یک ملت را شاد کرد. این برد واقعا دلشنین بود و حالا اگر دوباره برد می خواهیم، باید سکوهای آزادی خالی نباشد. منصوریان در گفت و گوی روز سه شنبه خود با خبرورزشی از همه رنگ ها خواست از او حمایت کنند و گفت امروز او را یک استقلالی نبینند. در واقع منصوریان با این جمله از طرفداران تیم هایی چون پرسپولیس، تراکتورسازی و... خواست که تیمش را در آزادی مقابل الاهلی تنها نگذارند. دیروز هم خیلی ها این پالس را گرفتند و به حمایت از منصوریان پرداختند. علی پروین که محبوب پرسپولیسی هاست و قاعدتا نباید از یک استقلالی حمایت کند، دیروز به حمایت از منصوریان پرداخت و گفت: «این پسر و تیم نفت باید حمایت شن. نفت جلوی الاهلی تیم ملیه. من از هواداران پرسپولیس می خوام که از این تیم حمایت کنند. من خود هم به ورزشگاه می روم.»
کریم باقری هم از جمله پرسپولیسی هایی است که همواره از تیم نفت تهران حمایت کرده و حتی برای تماشای بازی هایش به ورزشگاه رفته است. او هم احتمالا امروز در آزادی روی سکوها می نشیند و از تیم منصوریان حمایت می کند. وقتی پرسپولیسی ها این شکلی از منصوریان و تیمش حمایت می کنند، استقلالی ها هم دوست دارند در کنار منصوریان باشند. جواد نکونام که رابطه خیلی خوبی با این مربی دارد، به حمایت از نفت تهران می پردازد و می گوید: «مگر دوست نداریم عرب ها را ببریم؟ اگر نفت به الاهلی ببازد چقدر ناراحت می شوم؟ پس باید از تیم منصوریان که یک تیم ملی است حمایت کنیم.» نکونام می گوید: «هر تیم دیگری هم به این مرحله می رسید من از آنها حمایت می کردم. قبل از شروع رقابت های لیگ قهرمانان در نامه ای که منتشر کردم به حمایت از تیم های ایرانی پرداخت. الان هم از نفت حمایت می کنم و امیدوارم مردم به ویژه استقلالی ها به ورزشگاه بیایند و منصوریان و تیمش را تنها نگذارند. من هم تمام تلاشم را می کنم تا به ورزشگاه بروم.»
مهدی رحمتی دروازه بان استقلال هم در دو سال گذشته یکی از حامیان اصلی علی منصوریان و نفت بوده است. او حتی با منصوریان تماس گرفت و گفت: «به ورزشگاه می آیم تا از تیمت حمایت کنم.» مهدی هم از استقلالی ها خواسته تا به حمایت از نفت تهران بپردازند و نگذارند در مقابل الاهلی تنها باشد. پیام مشترک این ستاره ها قبل از بازی نفت تهران این است که «همه با هم ورزشگاه آزادی را پر می کنیم.»

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =