دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران از ارسال حدود 800 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره در دانشگاه سمنان خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، دکتر علیرضا اصغری با اعلام این خبر گفت: از این تعداد مقاله و با رای هیات داوران 677 مقاله پذیرفته شده است .
دکتر اصغری افزود : از مقالات پذیرفته شده 612 مقاله به صورت پوستر و 65 مقاله به صورت سخنرانی در مدت سه روز برگزاری این کنگره ارائه می شود .
دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران با بیان اینکه این کنگره هشتم تا دهم شهریور به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود افزود : پروفسورمحمد علی زلفی گل دبیر انجمن شیمی ایران و پروفسور عیسی یاوری از دانشمندان برجسته شیمی ایران از سخنرانان این کنگره هستند .
دکتر اصغری، قدر دانی از هشت استاد برجسته شیمی کشور شامل چهار شیمی دان برجسته جوان و چهار شیمی دان برجسته پیشکسوت و برگزاری شش کارگاه آموزشی را از جمله برنامه های این کنگره سه روزه در دانشگاه سمنان عنوان کرد .
دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران گفت : این کنگره ملی در هفت محور شیمی آلی ، تجزیه ، فیزیک ، معدنی ، صنعتی ، نانو شیمی و آموزش شیمی برگزار می شود .
دکتر اصغری، ارتقاء سطح علمی و فکری پژوهشگران و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباط علمی و تبادل تجریبات را از اهداف برگزاری این کنگره سه روزه عنوان کرد .
دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران خاطر نشان کرد: این کنگره با همکاری انجمن شیمی ایران برگزار می شود .
یاد آور می شود ؛ بیش از 400 دانشجو در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در 11 رشته گرایش در دانشکده شیمی دانشگاه سمنان تحصیل می کنند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =