ایسنا نوشت رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از اضافه شدن چند رشته جدید کارشناسی حرفه‌‎ای حقوق اداری، کارشناسی فناوری اطلاعات- شبکه‎های کامپیوتری و کاردانی حرفه‎ای گردشگری و چند رشته غیرحضوری به رشته‌های مرکز علمی‎کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد خبرداد.

وحید خلیلی اردلی ، از موافقت وزارت علوم با اضافه شدن سه رشته جدید به مرکز علمی‎کاربردی مرکز جهاددانشگاهی شهرکرد خبرداد و افزود: کارشناسی حرفه‌‎ای حقوق اداری، کارشناسی فناوری اطلاعات- شبکه‎های کامپیوتری و کاردانی حرفه‎ای گردشگری سه رشته جدید اضافه شده به سایر رشته‎های این دانشگاه است.

وی با یادآوری ادامه ثبت‌نام دانشگاه علمی‌کاربردی تا روز شنبه، 14 شهریورماه، اظهارکرد: مرکز علمی‎کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد بدون آزمون و بدون توجه به نوع، رشته و مقطع کاردانی برای نیم‌سال اول تحصیلی 94-95 دانشجو می‎پذیرد.

خلیلی خاطرنشان کرد: کاردانی حرفه‌ای حقوق- حقوق ثبتی، کاردانی فنی فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه‌های گسترده، کاردانی فنی نرم‌افزار- برنامه‌سازی کامپیوتری، کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری، کاردانی فنی کامپیوتر- سیستم‌های کامپیوتری کارشناسی حرفه‌ای حقوق- حقوق ثبتی، مهندسی فناوری اطلاعات- تجارت الکترونیک، مهندسی فناوری اطلاعات- فناوری اطلاعات سایر رشته‎های این دانشگاه است که علاقه‎مندان می‎توانند در این رشته‎ها نیز ثبت نام کنند.

وی در ادامه به مزایای مرکز علمی‎کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد پرداخت و افزود: پرداخت وام دانشجویی 50 درصد از شهریه و استفاده دانشجویان و خانواده آنان از تسهیلات خدمات آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی در سراسر استان از مزیت‌های این مرکز به شمار می‏روند.

خلیلی استفاده از اساتید مجرب، پرسنل توانمند و همچنین ارتباط موثر با معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی را از دیگر مزایای مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد برشمرد.

رییس جهاددانشگاهی استان در پایان از پیشرفت 70 درصدی ساختمان جدید که به طور کامل با استانداردهای آموزشی مطابقت دارد خبرداد و گفت: این ساختمان طی چند ماه آینده در شهرکرد به بهره‎برداری خواهد رسید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =