بازدید مسئولان از خط انتقال آب شرب کاکارضا به شهر خرم آباد

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه خط انتقال آب شرب کاکارضا به تصفیه خانه شهر خرم آباد بازدید نمود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همرا ه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه خط انتقال کاکارضا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص این پروژه گفت: پروژه خط انتقال آب شرب کاکارضا به تصفیه خانه شهر خرم آباد به منظور تامین بلند مدت آب شرب شهر خرم آباد از رودخانه کاکا رضا به صورت ثقلی و در قالب قرارداد یی با موسسه علی ابن ابی طالب(ع) منعقد گردیده است.

حمیدرضاکرم وند اضافه کرد:این پروژه شامل:مسیرسازی،حفاری کانال و لوله گذاری با قطرهای 600،1000 و 1100 میلی متری به طولی بیش از 22هزار متر و حفاری تونل 450متری در دل مخملکوه ،نصب شیرآلات ،احداث 38حوضچه قطع و وصل،تخلیه آب و تخلیه هوا و 3 ایستگاه حفاظت کاتدیک می باشد.

کرم وند در خصوص زمان و مبلغ فرارداد گفت:مبلغ قرارداد در حدود 400میلیارد ریال بوده و تاریخ شروع به کار این پروژه ابتدای سال 1392 بوده و تاکنون بیش از95درصد پیشرفت داشته است.

مهندس قانع معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورپس از بازدید از این پروژه اظهار داشت :پروژه خط انتقال آب شرب کاکارضا به تصفیه خانه شهر خرم آباد یک پروژه عظیم ملی بوده و امیدواریم تا پایان سال جاری با کمک مالی دولت به مرحله بهره برداری رسیده تا مردم شریف این خطه شاهد تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت آبفا و بهبود وضعیت منابع تامین آبی شهر خرم آباد باشند

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =