۰ نفر
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به دنبال اجرای طرح بازدید و نظارت پلیس بر واحدهای صنفی تعداد 100 واحد صنفی متخلف شهر اصفهان به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان، رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار كرد: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت و كنترل بر اصناف توسط مامورين اداره نظارت بر اماكن عمومي اين پليس به مدت 13 روز در شهر اصفهان اجرا شد.

سرهنگ اكبر عاصمي افزود: در همين راستا از هشت هزار 690 واحد صنفي بازديد به عمل آمد كه در اين بين 100 واحد صنفي به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه پلمب شدند.

وي همچنين از صدور اخطاريه پلمب براي 218 واحد صنفي ديگر خبر داد و گفت: طرح بازديد و نظارت از صنوف به صورت مداوم اجرا مي‌شود و واحدهاي صنفي در صورت عدم اجراي مقررات مربوطه با برخوردهاي قانوني مواجه خواهند شد.

رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان با تقدير از شهرونداني كه پليس را همواره در طرح هاي انتظامي ياري مي دهند، گفت: پليس، از عموم شهروندان مي‌خواهد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =