بعد از مصاحبه حسین رضازاده در کرمان شمارش معکوس برای معرفی مقصر دوپینگ آغاز شده است.

بزودی فدراسیون وزنه برداری مسب دوپینگ وزنه برداری را معرفی می کند. درحالی که 5 قهرمان ایرانی در سال گذشته و در اردوهای تیم ملی متهم به دوپینگ شدند ، حسین رضازاده سرپرست فدراسیون از دخالت دست هایی در این اتفاق خبر داد. بعد از این مصاحبه گمانه زنی بر سر این ماجرا که چه کسی از دل کادر فنی به عنوان مسبب ماجرا معرفی می شود بالا گرفته است. درحالی که بسیاری از رسانه ها شخص مدیرفنی را به دلیل سهل انگاری در دقت بر ماجرای تجویز داروها به ملی پوشان مقصر می دانند اما او حالا پس از این حوادث ناگوار به دنبال یافتن این حقیقت است که آیا قصوری از سوی افراد زیر دستش رخ داده است؟
ملی پوشان محروم بهمن زارع را متهم می کنند که به اجبار آنها را مجبور می کرده است که آمپول هایی را در اردوها تزریق کنند. با این وجود شنیده می شود رضازاده قرار است بزودی از بهمن زارع در سمت دبیری فدراسیون استفاده کند. به این ترتیب تنها هادی پانزوان و مستشار بلغاری تیم ملی از اعضای کادرفنی باقی می مانند که ممکن است در مظان اتهام قرار بگیرند.
همچنین اخیا نزدیکان به فدراسیون از تلاش های یکی از روسای پیشین فدراسیون برای توطئ علیه رضازاده سخن به میان آورده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 45359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 0000 IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
    0 0
    ببیند کی میخواد اعلام کنه کسی که مقصر صددرصد دوپینگ هست حالا میخواد توپ بندازه تو میدون یه بدبخت دیگه شاید هم میخواد خودش به گردن بگیره ولی اون که این مرام رو نداره شاید هم می خواد بگه دست اجنبی تو کار بوده شاید هم میخواد بگه ...بنظر رضازاده همه توی این ماجراهامقصیر هستند بجز خودش و بهمن زارع و هیچ گناهی ندارند. ببین رضازاده دیگه هیچ کس به حرفات اعتماد نداره حالا هرچه قدر میخوای اسم مقصران رو بگو
  • بدون نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۴
    0 0
    آقایونی که همین آقای رضازاده دوپینگی رو کردن مسئول فدراسیون هم مسئولند .