سایت صدای اقتصاد نوشت:

 

بسیاری از شرکت ها تصمیم می گیرند لوگوی خود را متحول کنند؛ تصمیمی که با واکنش های مختلفی از سوی مشتریان آنها همراه است. در ادامه 10 لوگوی معروفی را می بینیم صاحبان شرکت آنها تصمیم به تغییر گرفتند:

 

وریزون آخرین شرکتی است که اخیراً لوگوی خود را تغییر داده است.

 

روستوران آی اچ او پی نیز در ماه ژوئن لوگوی خود را تغییر داد.

 

شرکت ایر بی ان بی، لوگوی خود را در جولای 2014 تغییر داد.

 

شرکت گپ در اکتبر 2010 لوگوی خود را تغییر داد اما با چنان واکنش منفی مواجه شد که مجبور شد آن را به شکل اولیه اش بازگرداند.

 

شرکت کرافت در سال 2009 لوگوی خود را به یک لوگوی آیکونیک تغییر داد اما در سال 2012 دوباره شکل آن را عوض کرد.

 

شرکت ای او ال در نوامبر 2009 لوگوی خود را تغییر داد.

 

لوگوی پپسی طی سال های گذشته دستخوش تغییرات و تحولات بسیاری شده است که از همه مهم تر می توان به تغییرات 2003 تا 2006 اشاره کرد.

 

شرکت تروپیکانا لوگوی خود را در ژانویه 2009 تغییر داد اما از آنجا که با واکنش های منفی بسیاری مواجه شد، یک ماه بعد آن را تغییر داد.

 

شرکت یو اس ای تودی در سال 2012 همزمان با سی امین سالگرد تأسیس این شرکت، لوگوی خود را تغییر داد.

 

شرکت مای اسپیس در سال 2010 لوگوی خود را تغییر داد و در سال 2012 تغییرات جزئی در آن ایجاد کرد و آن را تعدیل کرد.

منبع: سی ان ان مانی

3939

 

کد خبر 454426

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =