ایرنا نوشت: استاندار کرمانشاه گفت: تکمیل پروژه های مسکن مهر از تعهدات دولت تدبیر و امید به مردم محروم کشور است که تا پایان سال 95 به بهره برداری کامل خواهند رسید.

ابراهیم رضایی بابادی در جلسه شورای تامین مسکن استان که با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در سرسرای جلسات تدبیر استانداری برگزار شد اعلام کرد: تسریع در تکمیل پروژه های مسکن مهر استان امری ضروری است چون که پروژه های مسکن مهر به اقشار کم درآمد و محروم اختصاص دارد و باید در اسرع وقت به صاحبان آنها تحویل داده شود.
رضایی بابادی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اتمام این پروژه ها و همچنین پیگیری و راهبرد دولت، وظیفه مسوولین استانی است که در جهت تکمیل نهایی پروژه های مسکن مهر با سرعت بیشتری اقدام کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: پروژه های مسکن مهر مختص خانواده های محروم است که امیدواریم تا پایان سال 95 فاز اجرایی کامل آنها رقم بخورد و متقاضیان صاحبخانه شوند.
احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر نیز گفت: تلاش دولت تدبیر و امید بر این اساس است که کلیه پروژه های مسکن مهر تا پایان سال 95 به بهره برداری برسند.
مهرآبادی یادآور شد: به طور اتمام پروژه های مسکن مهر از راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید است که بایستی با جدیت از سوی مسوولین استانی پیگیری و دنبال شود.
در استان کرمانشاه 67 هزار واحد پروژه مسکن مهر وجود دارد که 47 هزار واحد آن در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و20 هزار واحد آن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت احداث شده است.
پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت 89 درصد و در شهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت 81% می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =