۰ نفر
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
راه‌اندازی مدارس تخصصی هندبال در کشور

ایسنا نوشت: رییس فدراسیون هندبال از انعقاد تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش در راستای راه اندازی مدارس تخصصی هندبال در کشور خبر داد.

سید ابوالحسن مهدوی در جلسه مجمع انتخابات هیات هندبال استان کرمانشاه که امروز (15 شهریورماه) در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: از زمانی که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته ام تغییر در برنامه ها، ساختار و نیروهای فدراسیون را در دستور کار خود قرار داده ام.

وی با اشاره به اینکه هندبال به واسطه یکسری مدیریت های یکنواخت از زمان قبل از انقلاب تاکنون دچار سکون شده بود، ادامه داد: در همه جوانب هندبال، تغییر را با شدت دنبال می کنیم.

رییس فدراسیون هندبال گفت: یکی از برنامه های اصلی تغییر در ساختار تشکیلاتی فدراسیون، تقسیم بندی کل کشور به هفت منطقه بوده و در این راستا محوریت استانهای غربی کشور را که شامل منطقه چهار می شود به کرمانشاه داده‌ایم.

مهدوی با بیان اینکه کرمانشاه افتخار هندبال کشور است، تصریح کرد: استان کرمانشاه دارای سابقه چندین ساله در عرصه هندبال است و همواره تعداد زیادی از ملی پوشان هندبال را کرمانشاهیان تشکیل داده اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان کرمانشاه مرکز منطقه چهار کشور است و رییس هیات هندبال این استان به نوعی نایب رییس فدراسیون هندبال در استانهای غربی کشور می باشد.

رییس فدراسیون هندبال با اشاره به توان و پتانسیل بالای هندبال در کرمانشاه گفت: در قالب مسابقات بزرگی که اخیرا در رده سنی نوجوانان در تهران برگزار کردیم دست به استعداد یابی زدیم که در نهایت 70 نفر از کل کشور به عنوان استعدادهای برتر این رشته ورزشی شناسایی شدند که بیش از 20 نفر آنها از منطقه چهار یعنی استانهای غربی کشور بودند.

مهدوی اظهارکرد: این موضوع یک پیام بزرگ دارد و آن این است که آینده هندبال کشور در دستان استانهای غربی و به ویژه استان کرمانشاه است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: وزیر آموزش و پرورش مجوز تاسیس مدارس تخصصی هندبال را در سطح کشور به فدراسیون داده است، یعنی اینکه دانش آموزان از دوره متوسطه دوم می توانند وارد این مدارس تخصصی هندبال شوند.

رییس فدراسیون هندبال تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد بزودی مدارس تخصصی هندبال را در سطح مراکز مناطق هفت‌گانه کشور دایر کنیم.

مهدوی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های ما در فدارسیون ایجاد اتحادیه باشگاه ها، مربیان و ورزشکاران بوده که تلاش می کنیم تا مهرماه سالجاری آنها را نیز دایر کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =