روابط عمومی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با انتشار اطلاعیه‌ای با اشاره به برخی اخبار منتشره مبنی بر فساد در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد: موضوع مذکور مربوط به سال‌های 88 تا 91 است و ارتباطی با فعالیت‌های فعلی ستاد ندارد. با حضور تیم های کارشناسی و تحقیقی از سوی وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور و مجلس شورای اسلامی این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «همچنین کلیه موضوعات مربوط به فساد در طول آن سال‌ها نیز با هماهنگی مدیریت وقت ستاد، مورد رسیدگی دقیق دستگاه‌های نظارتی، خصوصا سازمان بازرسی قرار گرفته و پرونده تخلفات و جرائم مربوطه به دستگاه قضایی ارجاع گردیده است.

همچنین ارقام اشاره شده در اخبار در خصوص فساد صورت گرفته، مربوط به مطالباتی است که از برخی اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و فرآیند وصول این مبالغ در دست پیگیری است و به محض بروز فساد مالی در ستاد، سازمان‌های نظارتی در ستاد حضور یافته و ضمن بررسی و واکاوی اسناد و مدارک به تحقیق در این خصوص پرداخته اند و دستگاه قضایی به طور خاص مشغول بررسی پرونده است و در این خصوص تعدادی از کارکنان متخلف ستاد و افرادی خارج از این مجموعه مورد پیگرد قرار گرفته و بازداشت شدند.

در خصوص نتایج بررسی‌ها و صدور احکام نیز، پرونده تخلفات منتظر صدور احکام قضایی است و با تکمیل شدن تحقیقات و اسناد مورد نیاز امیدواریم با همکاری بیشتر قوه قضاییه برخورد لازم با عوامل مرتبط با این تخلف صورت پذیرد.

در حال حاضر به دور از این گونه مسائل، ستاد به طور مستمر و جدی در حال انجام وظایف خود می‌باشد و می‌توان گفت با تدابیر اتخاذ شده امکان بروز فساد و سوء استفاده از منابع مالی و اقتصادی گرفته شده است».

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    3 8
    او که گفت بیاید مناظره تا معلوم شه مربوط به کیه....
  • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    3 2
    چی مربوط به شماست؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    2 1
    آقای احمدی نژاد لطفا با اسم خودت کامنت بزار نه به اسم امیر تبریز اغلی . این اسم خیلی ضایعه همه میفهمن خودتی