پس از آنکه طاقت بسیاری از شهروندان نسبت به کیفیت خودرو های داخلی به سر آمد کمپینی با عنوان «نه به خرید خودرو» با هدف عدم خرید خودروی صفر داخلی راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین راه اندازی این کمپین آنقدر خبرسازی کرد تا اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری به گلایه از آن پرداخت. گلایه ای که «کمپین نه به خرید خودرو» را وارد فاز تازه تری کرد و موج جدیدی از اعتراض ها را به همراه داشت.
این اعتراض ها به اندازه ای بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارائه توضیحاتی مقصود وزیر درباره نخریدن خودروی داخلی را به شیوه دیگری تفسیر کرد. پس از آن نیز بر بحث کیفی سازی خودروهای داخلی تاکید شد و حتی مدیرعامل یکی از خودروسازان بزرگ به طور رسمی اعلام کرد که به مردم قول ميدهيم از اسفند ماه سالجاري هر فردي که خودرو خريداري کند تا ۱۰ هزار کيلومتر پيمايش نيازمند مراجعه به نمايندگي نباشد و تنها براي تعويض روغن به نمايندگيها برود.
این اتفاق ها در شرایطی بازار خودرو را تحت تاثیر خود قرار داده که خودروسازان اعتقاد دارند این جریان به سود خودروهای بی کیفیت خارجی است و در مقابل شهروندان بر این باور هستند که کمپین نه به خرید خودرو زمینه رشد و توسعه صنعت خودروسازی را فراهم خواهد کرد.
شما کاربران خبرآنلاین می توانید در رابطه با اینکه «کمپین نه به خرید خودرو به سود چه کسانی است؟ » نظرات خود را در انتهای همین خبر درج کنید.
3939
نظر شما