بسیج نوشت مسئول سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری گفت: کتاب ۸۰ مداح شهید شناسایی شده استان ، همزمان با کنگره ملی سرداران و 2400 شهید چهارمحال بختیاری، رونمایی می شود.

کیانی، با اشاره به نقش مداحان در دوران دفاع مقدس و تقویت روحیه معنوی و حماسی رزمندگان اسلامی، جایگاه این قشر در عصر حاضر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ارزشمند و خطیر ارزیابی کرد و گفت: مداحان بسیجی در کنار روحانیون و واعظان می توانند نقش مهمی در نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایفا کنند.

وی، به برنامه های بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان، اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج مداحان موفق به شناسایی بیش از 80مداح شهید استان شده است.

رییس سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع آوری خاطرات مداحان شهید شناسایی شده در حال انجام است و کتاب 80مداح شهید استان چهارمحال و بختیاری ان شاءالله مهرماه سال جاری، همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای استان،‌ رونمایی می شود.

وی در ادامه از خانواده های معظم شهدا و رزمندگان اسلام خواست: اسامی و آثار مداحان شهید استان را در اختیار بسیج مداحان در سطح استان چهارمحال و بختیاری قرار دهند تا نسبت به جمع آوری خاطرات و دست نوشته های این عزیزان اقدام شود.

کیانی، حضور مداحان بسیجی در کنگره ملی سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری و تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای اسوه های ایثار و مقاومت، بارگذاری کتاب مداحان شهید در پایگاه اینترنتی بسیج مداحان استان و کشور، گردهمایی هیئت های مذهبی، شعرای آئینی و مداحان بسیجی را از دیگر برنامه های سازمان بسیج مداحان به مناسبت برگزاری کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =