پایان بی طلای کشتی فرنگی با مدال برنز اخلاقی در لاس وگاس

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با مدال برنز حبیب اخلاقی به کارش در لاس وگاس پایان داد.

ایسنا نوشت:حبیب الله اخلاقی، نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم ایران، با پیروزی مقابل رامی هیتانبی از فنلاند به مدال برنز رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی جهان رسید. اخلاقی پیش از این با رسیدن به مرحله رده بندی موفق شده بود سهمیه المپیک۲۰۱۶ را بدست بیاورد و قبل از او طی دو روز ابتدایی،۷ نماینده دیگر ایران مقابل حریفان خود به روی تشک رفتند که در پایان قاسم رضایی در وزن ۹۸کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد و یوسف قادریان در ۸۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

سعید عبدولی نیز در وزن ۷۵ کیلوگرم به عنوان پنجمی بسنده کرد. رضایی و عبدولی با کسب این نتایج موفق به کسب سهمیه المپیک شدند. اما چهار فرنگی کار دیگر ایران شامل حمید سوریان، مهدی زیدوند، افشین بیابانگرد و مهدی علیاری با ارایه یک نمایش ضعیف و دور از انتظار از این رقابت ها کنار رفتند. همچنین سوریان، زیدوند و علیاری با حذف از این رقابت ها فرصت بسیار ارزشمند کسب سهمیه المپیک را از دست دادند. تیم ملی کشتی فرنگی روسیه قهرمان زود هنگام این رقابت ها شد. رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان نیز از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پنج شنبه به وقت ایران آغاز می شود که در نخستین روز این رقابت ها سید احمد محمدی آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

 

٤١٤١

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    17 7
    رسول خادم باید استعفا بده از ریاست و به کار مربیگیری آزاد ادامه بده. نمیتونه فدراسیون کشتیرو با این همه امکانات و بودجه مدیریت کنه.
    • بی نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      6 4
      اینهمه امکانات و بودجه؟
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    19 3
    فریاد از تیم بی بنا
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    3 1
    جناب خادم لطف نمودند و فرمودند ما از نتایج فرنگی راضی نیستیم ترو خدا راضی هم باشین
  • مهران A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    4 0
    با درود.بهترین مربی کشتی فرنگی جهان ایرانی هست،ولی خانه نشین ۴تا از مربی های این جام ایرانی بودن .دردا حسرت که پتانسیل موجود رو نمیتونم دور هم جمع کنیم.البته از اقای خادم این توقع میرفت.که نشد.اما مسوولان بخاطر مردموخدا ی کاری کنید حیفه بنا رو برگردانید حتی کمکش که الان سرمربی آذربایجان . لطفا بخاطر مردم و دراثر جناب بابک عذر خواهی به چه درد میخوره تیم قهرمان المپیک رو چهارم کردی .پارسال هم نتیجه دسترنج بنا بود .همه کشتی رو گرفتید دست هیچ انتقادی رو هم قبول نداری.لطفا جناب بابک کشتی رو ها کن لطفا. در آنجناب خادم والا کمی دوراندیشی میشه با بنا کشتی فرنگی جهان رو فتح کرد بخاطر مردم.لطفا
  • هومن IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    6 0
    بی کفایت ترین کادر تیم ملیکشتی فرنگی . چقدر باید بی کفایت باشند تا سه طلا را پودر کنند.
  • علی کمالی FI ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    1 0
    آقای خادم باهمه ارزشمندی که به کشتی آزاد کرد و باهمه سوابق باارزش قهرمانی،این گناه نابخشودنی او،درمحروم ساختن حداقل یک نسل از فرنگی کاران،ازمربی یگانه جهان، انسانی محترم و نابغه ای بی همتا،تنها بخاطر آنکه آقای خادم با افراد درجه دو وگوش بفرمان می خواهد کار کند،محروم ساخت،وکشور را،افتخارات بسیار....گرچه آقای خادم توانسته نظم و انضباط را حاکم کند ولی درمقایسه با فدراسیون حبیب‌الله بلور،فدراسیون خادم ازنشاط تهی بنظر میرسد.اگر آقای خادم می خواهد بزرگی کند ضمن عذرخواهی از ملت ایران با یدبه همراه تیم ملی کشتی فرنگی به خانه آقای بنابرود و با پوزش از گذشته اورا و اورا به جایگاهی که متعلق به اوست برگرداند.با اختیارات کامل. چنین کنند بزرگان که کرد باید کار وگرنه نه بد نامی او در تاریخ کشتی ثبت میش
  • علی A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    1 0
    همه جا وقتی مربی نتیجه نمیگیره کنارش میزارن بعد بنا ما فرنگی رو اورد اول کرد تو دنیا گذاشتنش کنار فقط میشه تاسف خورد