۰ نفر
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲

ایران و کویت 11 مهر شاید در ابوظبی به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ كارلوس كروش سرمربي تيم‌ملي ايران دو روز در دبي به بررسي زمين‌هاي تمريني و ورزشگاه‌ها پرداخت. تيم‌ملي ايران قرار است پيش از برگزاري بازي عمان در امارات، اردوي آماده‌سازي خود را برگزار كند. سفر تيم‌ملي به دبي براي درخواست ويزاي آمريكا، فرصتي بود تا كارلوس كروش به بازديد از امكانات آنجا و ديگر شهرها بپردازد. كروش حتي يك روز اضافه‌تر از تيم‌ملي در دبي ماند تا بازديدش كامل شود. سرمربي تيم‌ملي روز شنبه چند كمپ تمريني از جمله كمپ باشگاه ايرانيان دبي را ديد و ديروز هم به ابوظبي رفت كه در فاصله دو ساعته از این شهر قرار دارد. كروش پس از بازديد روز شنبه‌‌اش گفت بهترين زمين چمني كه در دبي ديده، زمين چمن ورزشگاه ايرانيان است. اين چمن به تازگي از زير كشت خارج شده و وضعيت فوق‌‌العاده‌اي دارد. كروش هم درباره‌‌اش گفت: «اين بهترين زميني است كه ديدم و در همين‌جا تمرينات‌مان را برگزار مي‌كنيم.»

بازديد كروش هم احتمالاً از يكي از ورزشگاه‌هاي ابوظبي بود؛ ورزشگاهي كه قرار است ميزبان بازي ايران و كويت باشد. روز 11 مهرماه قرار است در امارات تيم‌ملي كويت و ايران مقابل هم قرار بگيرند. اين بازي قطعي شده ولي شايد محل بازي عوض شود. در حال حاضر دو گزينه بازي در امارات يا كويت پيش روي فدراسيون دو كشور وجود دارد. امارات در حال حاضر هم از نظر سياسي و هم از نظر فوتبالي رابطه خوبي با ايران ندارد و آخرين بار نپذيرفت كه ميزبان يكي از بازي‌هاي ملي ايران باشد. آنها حتي بازي دوستانه خود را با تيم‌ملي ايران لغو كردند تا نشان دهند مشكل فراتر از اين‌هاست.

كفاشيان در انتخاب دو سال قبل AFC هم از يوسف السركال رئيس فدراسيون فوتبال امارات حمايت نكرد تا دلخوري دو طرف بيشتر شود، به همين دليل ابهام‌هايي درباره محل برگزاري بازي ايران و كويت مطرح شد و شايد اماراتي‌ها از اين مسابقه ميزباني نكنند. آخرين بار امارات و شهر ابوظبي از بازي ايران و اردن در همان شهر ابوظبي ميزباني كرد و پس از آن ديگر نپذيرفت ميزبان بازي‌هاي تيم‌ملي باشد. سال گذشته قرار بود همين ايران و كويت قبل از جام ملت‌هاي آسيا مقابل هم قرار بگيرند كه فدراسيون فوتبال امارات نپذيرفت ميزبان مسابقه باشد.

41257

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    1 1
    خوب چرا نمیرن کویت که بخوان منت این تازه به دورانها رو بکشن ؟