زمین ورزشگاه آزادی بهترین چمن ایران را دارد. سال های سال فوتبال ایران خون و دل خورد تا این چمن درست شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سال های متمادی بود که چمن خراب آزادی آبروی ایران را می برد تا اینکه سرانجام مسئولان تصمیم گرفتند هزینه کنند تا چمن ورزشگاه یک دست و زیبا شود. پس از آن بود که بازی های زیادی در آزادی برگزار شد. در واقع این چمن جور بیشتر بازی های بین المللی ایران را کشید و حتی میزبان بازی های لیگ قهرمانان بود. امروز کار به جایی رسیده که افغانستان هم در آزادی به میدان می رود. به نظر می رسد به درستی از این چمن مراقبت نشده و کم کم به مرگ خود نزدیک می شود. تیموریان کاپیتان تیم ملی در آخرین مصاحبه خود با خبرآنلاین گفت: «شما وقتي پايت را روي چمن آزادي مي‌گذاري، چمن كنده مي‌شود. انگار نمي‌توان اين چمن را به يك شكل استانداردي كات كرد. مي‌دانيد چرا زمين آزادي اين مشكلات را دارد؟ چون وقتي خورشيد وسط آسمان قرار مي‌گيرد و آفتاب شديد است، چمن ورزشگاه آزادي مي‌سوزد. اين به خاطر آب ندادن و دارو نريختن به موقع است. موادي كه بايد درست تزريق شود تا زمين رشد كند، به موقع به چمن نداده‌اند. مجبورند چمن آزادي را كات نكنند تا بلند بماند. به خاطر همين مي‌بينيد ما چقدر زود خسته مي‌شويم چون چمن بلند است.»

کاناوارو ستاره سابق فوتبال ایتالیا که همراه با ستاره های دنیا به تهران آمده بود، پس از بازی در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرد چمن ورزشگاه بلند بود و به همین دلیل بازیکنان خیلی زود خسته شدند. سرمربی تیم ملی ژاپن هم پس از بازی این تیم و افغانستان در ورزشگاه آزادی با انتقاد از چمن بلند ورزشگاه، آن را عاملی برای خستگی بازیکنانش دانست. کارلوس کروش سرمربی تیم ملی هم که بارها گفته چمن ورزشگاه بلند است با این حال می داند نباید در این زمینه تندروی کند چون اگر آزادی را هم از تیم ملی بگیرند، دیگر جایی برای میزبانی اش ندارد.
چمن ورزشگاه به مرور زمان تحلیل رفته و بازیکنان می گویند خیلی ساده تر کنده می شود. همچنین گفته می شود اگر مسئولان چمن را کوتاه کنند، کچلی نقاط مختلفش خیلی به چشم می آید و چمن دیگر یکدست نخواهد بود. آزادی گناهی ندارد چراکه در این سال ها مجبور بوده میزبان بازی های بسیار زیادی باشد. حتی یک بار در دولت دهم، جشنی در این ورزشگاه گرفتند که پس از پایان آن همه دیدند چه بلایی سر چمن آزادی آمده است.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فتل دروغ زاده IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    20 40
    جعل ستاره روي پيراهن واسه يه قهرماني تو يه تورنمنت بي هويت تو اسيا كه 16 سال بعدش انجام شد تا قبل از سال 86 كيسه هيچ ستاره اي رو پيراهن نداشت ولي يه شبه توسط فتل دروغ زاده تو اين فوتبال بي در و پيكر و بي قانون ما اين كار به راحتي انجام شد دومي جعل 4 برد متوالي تو دربي كه همه ميدونن دربي 72 مساوي شد و هيچ 4 برد متوالي وجود نداره اخري هم جعل برد 8 0 تو دربي كه تو تاريخچه 47 ساله دربي ها وجود نداره حتي قديمي ترين بازيكنان خود كيسه هم تو اين مدت هيچ اشاره اي به اين برد نداشتن ولي يه شبه باز هم توسط ... واسه كيسه كشا ساخته شد ديگري جعل تصوير گل سالم محمد نوري تو دربي 69 تو روزنامه متعلق به ... با فوتوشاپ
    • منوچهر IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
      16 14
      هشت تایی جوش نزن
    • بی نام A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      5 6
      از ادب بسیار زیادت میشه فهمید لنگی هستی. ببین قضیه خیلی روشنه شما زمانی که تو دسته 3 بودید هشت تا خوردید. در واقع کیسه واقعی شمائید.
  • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    32 10
    اون زمانی که به قول شما استقلال با دو تاتیم بازی می کرد می رفت فینال آسیا قهرمان می شد پیروزی کجا بود؟؟؟ خوب اونم دو تا بازی رو میبرد یه قهرمانی آسیا میاورد دهن ما رو میبست دیگه... .
    • محمد A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      0 2
      در شان پرسپولیس نیست که با بازی کردن با دو تا تیم الکی قهرمان بشه دهن شماها رو نمیشه بست چون ید طویلی در جعل کردن حماسه دارید
  • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    40 0
    چمن ورزشگاه چه ربطی به فتل و دروغ ها داره؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    7 6
    خخخخ همه فهمیدن ۸ خالی بندیه حتی تو خود سایت خبر انلاینم اومده ارزو بر استقلالیا عیب نیست