بازیکنان تیم ملی پس از بازی هند عازم دبی شد تا در سفارت خانه آمریکا، برای سفر به گوام، درخواست ویزا کنند.

سعید اکبری - خبرگزاری خبرآنلاین:  کشور گوام مستعمره آمریکاست و از همان ابتدا، فدراسیون برای سفر تیم ملی به این کشور عزا گرفته بود. سرانجام پس از بازی هند ملی پوش ها به دبی رفتند تا در آنجا اقدام لازم را برای سفر به گوام انجام دهند. ملی پوش ها صبح چهارشنبه هفته گذشته، بنگلور را به مقصد دبی ترک کردند و ساعت 14:30 دقیقه به این شهر رسیدند. ملی پوش ها پس از ورود به امارات در هتل میلینیوم پنج ستاره مستقر شدند که به سفارت آمریکا نزدیک بود. آنها ناهار را در رستوران این هتل خوردند و کروش اجازه داد تا ساعت 22 همان شب، به مرخصی بروند. بدین ترتیب اکثر ملی پوش ها بعد از ناهار از هتل خارج شدند و هر یک به گوشه ای از شهر رفتند. در این بین چند ملی پوش از جمله امیری، کنعانی زادگان و... هم ترجیح دادند در هتل بمانند و استراحت کنند. 

تمام بازیکنان تا قبل از ساعت 22 به هتل بازگشتند و پس از آن هم سریعا به اتاق های خود رفتند تا استراحت کنند. بازیکنان روز پنجشنبه پس از صرف صبحانه با یک دستگاه اتوبوس عازم سفارت آمریکا شدند. کروش هم که نیازی به ویزا نداشت رفت و چند زمین تمرینی را دید.
سفارت آمریکا در کنار سفارت عربستان بود و ملی پوش ها جلوی در، تمام وسایل خود از جمله گوشی های خود را تحویل دادند تا تنها با پاسپورت و همینطور فرم درخواست ویزا، وارد سفارت شوند. اتفاقا برخورد کارکنان سفارتخانه آمریکا با ملی پوش های ایران فوق العاده گرم بود. مسئولان طوری برنامه ریزی کرده بودند که غیر از 3،4 نفر هیچ فرد دیگری در سفارتخانه برای درخواست ویزا، حضور نداشته باشد. این در حالی است که به دلیل وجود اتباع مختلف در دبی، معمولا سفارت آمریکا در این شهر بسیار شلوغ است ولی آمریکایی ها زمینه را طوری مهیا کردند که ملی پوش ها اذیت نشوند.
مسئولان سفارت کلیه اطلاعات شخصی بازیکنان را داشتند اما درباره پست بازی شان و اینکه چند سال است در تیم ملی بازی می کنند، سوال می کردند. یکی از کارکنان سفارتخانه رو به یکی از مسئولان تیم ملی گفت: «می توانید در گوام این تیم را ببرید؟» که او پاسخ داد: «شک نکنید.» یکی از کارکنان خانم سفارت هم رو به مسئولان تیم ملی گفت: «به جام جهانی می روید؟» که یکی از مسئولان جواب داد: «با کروش هر چیزی امکانپذیر است. چرا که نه؟»
کار ملی پوش ها در سفارت آمریکا نزدیک به 2 ساعت به طور انجامید که زمان زیادی برای راه انداختن کار نزدیک به 30 بازیکن نبود.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    56 0
    دمشون گرم. مقایسه کنید با برخورد سفارت کشورهای دوست و همسایه...
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    71 2
    پس امریکایی ها نهایت همکاری را انجام دادند
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    3 0
    خدا را شکر یکی تعریف کرد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    2 12
    فریب اینها را نخورید اینها دارند دام پهن می کنند و بگونه ای رفتار می کنند که ما انسان دوستیم و با شماها هیچ مشکلی نداریم اما اینها همه اش تله است