به گزارش فارس،مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: 6000 مسکن مهر در البرز تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود.

داریوش حسینی امروز در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مسکن مهر و تحویل به موقع آنها یکی از مهمترین اولویت‌ها است.
وی ادامه داد: با تعامل و همکاری با ادارات خدمات‌رسان تلاش می‌شود تا واحدهای مسکن مهر به‌زودی به متقاضیان تحویل داده شود.
این مسئول با تأکید بر اینکه علاوه بر توجه به ساخت این منازل باید زیرساخت‌ها نیز مورد توجه باشد، افزود: ایجاد مدرسه، مراکز درمانی، ایستگاه پلیس و ... از نیازهای مهم مسکن مهر محسوب می‌شود.
حسینی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که ساکنان این واحدها به مشکلاتی برخورد نکنند افزود: ارائه خدمات شهری و خدمات رفاهی نیز باید در اولویت باشد.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 6000 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود.
وی با اعلام اینکه 7500 واحد مسکن مهر نیز به زودی افتتاح خواهد شد گفت: 7500 واحد مسکن مهر سه‌جانبه در دو پروژه مهر البرز ماهدشت و شهرک ابریشم آماده افتتاح است.
حسینی بیان داشت: 10 هزار و 400 واحد مسکن مهر در ماهدشت کرج و 8 هزار و 186 واحد در مسکن مهر در شهرک ابریشم ساخته شده که تاکنون بیش از 8 واحد تحویل متقاضیان شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =