به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران سرویس مشکلات مردم، اعلام کرده مرسوله ای که به صورت پیشتاز ویژه فرستاده، به موقع به مقصد نرسیده.
کاربری که خود را شهروز معرفی کرده، در این باره نوشته است: با سلام در مورخه 16 شهریور بسته ای رو از طریق پست خیابان ایوانک به صورت پیشتاز ویژه به مقصد بندرعباس فرستادم و متصدی با دریافت هزینه بیشتر قول مصاعد داد که در تاریخ 17 شهریور و قبل ساعت 12 بسته تحویل مقصد خواهد شد.امروز 20 شهریور است و همچنان بسته به مقصد نرسیده.وقتی پیگیری کردم گفتن پرواز ها به مقصد بندرعباس کنسل شده و با کامیون بسته رو فرستادن و دیگه این موضوع تکرار نمیشه.بسته مشابهی رو مورخ 18 شهریور از همون مکان و باز بصورت ویژه فرستادم که باز هم در طی 24 ساعت نرسید اگر متصدی این اگاهی رو داره که امکان پست 24 ساعته نیس پس چرا هزینه اضافی میگیره و تو رسید درج میکنه که حداکثر تا ساعت 12 روز بعد توزیع خواهد شد؟ با سپاس
قورچیان معاون امور پستی استان تهران در این باره گفت: در صورتی که این شهروند محترم بار کد مربوطه را اعلام کنند به صورت دقیق قابل پیگیری است.
او در ادامه با تایید احتمال تاخیر در مرسولات پستی گفت: ممکن است پروازهایی که به مقصد بندرعباس داریم، بعضا با مشکلات مواجه شود. این مسئله تنها مربوط به مرسولات پستی نیست. بلکه درباره سایر کالاها و مسافران نیز صادق است. بعضا به دبلایلی مشکلات تاخیری پرواز دارد.
مقیمی، کارشناس روابط عمومی سازمان پست نیز اعلام کرد این سازمان سرویس های ویژه ای دارد و بابت خدمات ویژه مانند پست پیشتاز ویژه مبالغی را از مشتریان دریافت می کند.
او با اشاره به اینکه اتفاقاتی مانند تاخیر در رسیدن مرسوله به مقصد، به ندرت اتفاق می افتد، گفت: هر کدام از مرسولاتی که دارای خدمات ویژه است، تاخیر بخورد می توانیم در صورت اعلام متقاضی، غرامت تاخیر در تحویل مرسوله را بدهیم.
۴۵۲۳۱
نظر شما