مجلس تصمیمی در مورد پخش نشدن جلسات برجام نداشته است

ایسنا نوشت: مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس با اشاره به عدم حضور عوامل صداوسیما برای ضبط جلسه امروز - سه‌شنبه - کمیسیون برجام گفت که روابط عمومی مجلس و کمیسیون برجام تصمیمی در مورد عدم پخش تلویزیونی نداشتند.

مهدی کیایی با رد برخی شایعات در مورد ممانعت مجلس از ضبط جلسه کمیسیون برجام توسط صدا و سیما اظهار کرد: مجلس از ابتدای طرح موضوع هسته‌ای در کمیسیون امنیت و بعد از آن در کمیسیون برجام با درخواست صداوسیما در مورد ضبط کامل و پخش جلسات حضور مسئولین سابق و فعلی مذاکره کننده و کارشناسان در جلسات کمیسیون امنیت ملی و بعد در کمیسیون برجام موافقت کرد.

وی افزود: جلسات قبل طبق روال ضبط کامل می‌شد و بعدا از صداوسیما پخش می‌شد اماعلیرغم این‌که از قبل اعلام شده بود، امروز جلسه کمیسیون برجام برگزار می‌شود و برخی مسئولین در این جلسه حضورمی‌یابند صدا و سیما خودش از ضبط برنامه خودداری کرد و مجلس ممانعتی دراین زمینه نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی مجلس و کمیسیون برجام تصمیمی در مورد عدم پخش تلویزیونی جلسات نداشته‌اند و صداوسیما امروزهم مثل همه جلسات گذشته می‌توانست جلسه کمیسیون برجام را ضبط و آن را پخش کند.

17220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =