تساوی گیتی پسند مقابل خیبر خرم اباد / اصفهانی ها یک پله سقوط کردند

تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان با کسب تساوی مقابل تیم خیبر خرم‌آباد در هفته ششم جام آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گیتی‌پسند اصفهان و خیبر خرم‌آباد در هفته ششم جام آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آرارات اصفهان آغاز شد.

بازیکنان گیتی‌پسند اصفهان که هفته گذشته در دیدار مقابل داماش گیلان به پیروزی رسیده بودند و با کسب این سه امتیاز، به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کرده بودند، امروز تلاش کردند که از امتیاز این بازی خانگی بهره ببرند.

این بازیکنان در ابتدا فشار زیادی بر روی دروازه حریف وارد کردند تا این تیم نتواند در اصفهان عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش بگذارد.

با این حال، شاگردان واهیک طروسیان در گیتی‌پسند، خیلی زود گل دریافت کردند و گل دقیقه ۵ تیم خیبر خرم‌آباد، همه برنامه‌های آنها را به هم ریخت.

قائد رحمتی، بازیکن تیم خیبر خرم‌آباد در دقیقه ۵ مسابقه، گل برتری تیمش را به درون دروازه اصفهانی وارد کرد تا خیلی زود از تیم اصفهانی پیش افتد.

تلاش گیتی‌پسندی‌ها اما در ادامه نتیجه‌ای نداشت و این بازی در نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر صفر به سود خیبر خرم‌آباد به پایان رسید.

در نیمه دوم گیتی‌پسندی‌ها بهتر از نیمه نخست ظاهر شدند و توانستند گل تساوی را در دقیقه ۷۱ مسابقه وارد دروازه تیم خیبر کنند.

یوسف معصوم‌زاده که در این بازی تلاش بسیاری برای گلزنی مقابل حریف کرده بود، در نهایت در دقیقه ۷۱ به نتیجه خود رسید و توانست بازی را به تساوی بکشاند.

در نهایت دو تیم تلاش بسیاری برای گلزنی مجدد انجام دادند اما این اتفاق صورت نگرفت تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

گیتی‌پسند با کسب این تساوی و یک امتیاز آن، یک پله در جدول سقوط کرد و به رده دهم جدول رده‌بندی رسید.

تیم خیبر خرم‌آباد نیز با کسب ۹ امتیاز از مسابقات جام آزادگان، در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =