مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه اظهار داشت: در آستانه فصل بازگشایی مدارس و مهیا شدن دانش آموزان برای ورود به سال تحصیلی جدید، خانواده تاکسیرانی نیز به حالت آماده باش کامل درآمده و در جهت تقویت رفاه حال همشهریان می کوشد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،پرویز اسکندری با اعلام این خبر افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده، سازمان با تقاضای مرخصی تاکسیرانان در هفته های نخست مهر ماه موافقت نخواهد کرد مگر اینکه نسبت به معرفی جایگزین اقدام نمایند. چرا که این ایام پیک ترافیک درون شهری به حساب می آید و تاکسیرانان برای جابه جایی دانش آموزان و اولیای آنها باید تکاپوی مضاعفی داشته باشند.

این مدیرعامل اضافه کرد: همچنین رانندگان فعال در خطوط ثابت و گردشی تاکسیرانی کرج و حومه در آغازین روزهای فصل بازگشایی مدارس در صورت نیاز به استراحت چند ساعته نیز باید از فرد جایگزین استفاده کنند که علت این سختگیری به فعالیت برخی تاکسیرانان در سرویس مدارس باز می گردد و چنانچه بر روند حضور و غیاب تاکسیرانان در خطوط نظارت لازم صورت نپذیرد، قطعا با مشکلات عدیده ای رو به رو خواهیم شد.

وی در ادامه از حضور تیم های نظارتی در پایانه های تاکسیرانی به منظور ارزیابی عملکرد تاکسیرانان و برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد و گفت: شش دستگاه خودروی گشت زنی به همراه 3 دستگاه موتور سیکلت با حضور در پایانه های تاکسیرانی بویژه شهید سلطانی و گلشهر به ایفای وظایف نظارتی می پردازند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه با بیان اینکه تمام تاکسی های تحت پوشش سازمان موظف به سرویس خودروها از نظر فنی و نظافتی هستند، خاطر نشان کرد: تعویض قطعاتی که از نظر فنی دچار مشکل هستند، همچنین لاستیک هایی که دچار فرسودگی شده اند، در دستور کار تاکسیرانان قرار گرفته است.

اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برخورد با کم کاری و تخلفات احتمالی رانندگان نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه سه شنبه ها شهروندان می توانند در جلسه ملاقات مردمی مشکلات خود را مطرح کنند، در صورتی که کم کاری رانندگان نیز به عنوان مشکل آنان مطرح شود به جد با رانندگان خاطی برخورد خواهد شد.

این مسئول در پایان سخنان خود و با اشاره به نظارت جدی بر عملکرد تاکسیرانان تحت پوشش سازمان بیان کرد: حضور و سرکشی از خطوط از جمله اقداماتی است که جهت تحقق این مهم و توسط اینجانب اجرایی می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =