امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان مرکزی به 593حادثه در شش ماه اول امسال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در شش ماه نخست امسال 593 حادثه مختلف را امدادرسانی کرده است.

 

به گزارش خبرآنلاین مرتضی سلیمی افزود: از این تعداد 405 مورد حوادث جاده ای ،7 مورد کوهستان،12 مورد صنعتی و کارگاهی ،1 مورد زلزله،1 مورد ریزش آوار،2 مورد سیلاب،4 مورد آبگرفتگی،2 مورد آتش سوزی،2 مورد برف و کولاک ،4 مورد خدمات مناسبتی و 145 مورد خدمات حضوری بوده است.
وی بیان کرد: بر اثر این حوادث دو هزار و 219نفر به نوعی دچار حادثه شده اند که از این تعداد نیز یکهزار و 208 نفر در حوادث جاده ای امداد رسانی شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: نجات 776 نفر در حوادث مختلف،انتقال571 نفر به مراکز درمانی ،مداوای 205 نفر به صورت سرپایی، اسکان 292 نفر، اعزام 600 دستگاه آمبولانس و 34 مورد عملیات رها سازی و 4 مورد عملیات اطفاء حریق از دیگر اقدامات این جمعیت در شش ماه نخست امسال بوده است.
سلیمی گفت: در این مدت 675 تیم عملیاتی این جمعیت در قالب دو هزار و 240 نیروی عملیاتی به حوادث ختلف در سطح استان اعزام شده اند.
وی، میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای - از زمان وقوع حادثه تا اطلاع جمعیت- را چهار دقیقه و 34ثانیه، میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای - از زمان وقوع حادثه تا اطلاع جمعیت -  را ده دقیقه و 27 ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای - از آغاز تا پایان عملیات- را 57 دقیقه و هفت ثانیه اعلام کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: کاهش زمان حضور در صحنه های عملیاتی و امداد رسانی سریع به مصدومان در دستور کار جدی این جمعیت قرار دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =