سرپرست بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان معرفی شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حکمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان را معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حکمی علی اصغر فاضلی را به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان معرفی کرد.

در بخشی از این حکم آمده که نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، جناب عالی را به سمت سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان منصوب می‌کنم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج همه امکانات و سرمایه‌های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

فاضلی پیش از این به عنوان مسئول حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان فعالیت داشت.

پیش از این محمد جهانی به مدت 21 سال درسمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان فعالیت داشت، جهانی پس از 32 سال خدمت به درجه بازنشستگی نائل شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =