رییس کل دادگستری یزد استان یزد گفت: به منظور برگزاری انتخاباتی با شکوه و با عظمت، ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در استان یزد تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمدرضا حبیبی در نشستی با اشاره به همراهی و هماهنگی خوب مسئولان استان اظهار کرد: بی‌شک تعامل سازنده مسئولان استان، انتخابات خوب و بدون حاشیه‌ای را رقم خواهد زد و این دوره نیز برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب خواهد افزود.

رییس کل دادگستری یزد تصریح کرد: هدف دستگاه قضایی مداخله در امور اجرایی انتخابات نیست و فقط بنا به وظیفه ذاتی، کمک به سلامت انتخابات و صیانت از اعتبار آن خواهد بود.

حبیبی، هجمه دشمنان نظام اسلامی و بلندگوهای رسانه‌های استکبار جهانی برای جلوگیری از حضور با شکوه و پویای مردم در کنار صندوق‌های اخذ رأی را یادآور شد و افزود: در طول تاریخ انقلاب همواره سعی دشمنان در کم اهمیت جلوه دادن انتخابات و بدون رونق بودن آن بوده است که هرگز به این آرزوی خود دست نیافته‌اند و هموراه مجبور به اذعان به حضور با شکوه مردم شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هرکس و هرجریان که بخواهد اعتبار و آبروی انتخابات را به سخره بگیرد برخورد قاطع و جدی خواهد داشت و هرگز اجازه نخواهد داد تا عده‌ای با هر هدف و قصدی خدشه‌ای به سلامت انتخابات وارد نمایند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان، انتخابات با شکوه را مظهر امنیت هر کشور ذکر و تاکید کرد: حضور مردم در کنار صندوق‌های اخذ رأی، نشان از اعتماد مردم به نظام و کشور دارد و همه باید در تحقق حضور پررنگ و پررونق مردم اهتمام داشته باشند.
این مقام قضایی اضافه کرد: تاریخ انقلاب مملو از انتخابات با شکوه و مزین به حضور میلیونی مردم در کنار صندوق‌های رأی است که این مسئله همیشه کام دشمنان این مرز و بوم را تلخ کرده است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =