مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در اولین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اظهار داشت: در کشور ما اصل حضور مردم در انتخابات مهم است و این حضور تحقق پیدا نمی‌کند مگر آنکه بستر‌ها و زیر ساخت‌های آن فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، اولین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد روز گذشته در خصوص برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.


«هادی مقیمی» با بیان اینکه زیر ساخت‌ها و زمینه‌های لازم برای حضور مردم در انتخابات به طور طبیعی با یکسری از افراد وعوامل تحقق می‌یابد، تاکیدکرد: بخشی از آن زیر ساخت‌ها به دولت و حاکمیت بر می‌گردد که امنیت روحی و روانی و فضای سالم در انتخابات را به وجود آورند تا مردم در آن امنیت روحی و روانی و با این احساس که رای آن‌ها در انتخابات تاثیرگذار است به پای صندوق‌های رای بیایند و در انتخابات شرکت کنند.


وی ادامه داد: بخش دیگری از عوامل مشارکت نیز به بحث اطلاع رسانی و تبلیغات برمی گردد که اهمیت آن کمتر از بخش اول نیست.


مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد تصریح کرد: ما در حوزه روستا با وجود ۳۶۸ دهیاری که بزرگ‌ترین شبکه اجرایی و آخرین حلقه مدیریت روستاهاست این آمادگی را داریم که بستر‌ها و فضا سازی‌های لازم برای حضور حداکثری مردم، را از طریق همکاری با کمیته اطلاع رسانی و سایر بخش‌های انتخابات به وجود آوریم.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: ان شاءالله با تدبیر مسئولین نظام بخصوص مقام معظم رهبری شاهد آن باشیم در انتخابات اسفند ۹۴ یک حماسه سیاسی همچون انتخابات سال ۹۲ که به تعبیر مقام معظم رهبری یک حماسه سیاسی نام گرفت با امانت داری کامل آرای مردم اتفاق بیافتد.


«مقیمی» در پایان سخنان خود اظهار داشت: با وسعت دید و سعه صدری که دستگاه‌های نظارتی خواهند داشت زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود چرا که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه تقویت هر چه بیشتر نظام می‌باشد.


در ابتدای این نشست، مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در خصوص برنامه‌های این ستاد برای حضور حداکثری مردم سخنانی را بیان نمود که در اخبار تکمیلی ارائه شده است و همچنین هریک از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه اطلاع رسانی جهت تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان نمودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =