عضو شورای شهرکرج: دستگاه های مختلف شهر پیگیر اخبار مصوبات شورا نیستند

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر طبق بند 2 ماده 71 قانون، ناظر بر عملکرد فعالیت کلیه دستگاه ها است، تصریح کرد: ضروری است مصوبات این پارلمان تصمیم گیر محلی، به گوش همه دستگاه ها و مسئولان شهری رسانده شود تا مطالبات شهروندان از این طریق به گونه ای شایسته تر مدیریت شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،مریم قهرمانی این مطلب را اعلام کرد و بیان داشت: اجرای بسیاری از تصمیمات شورا مستلزم همکاری دیگر دستگاه های شهری و استانی است و زمانی که پیگیری های مردمی و جدی تری پشتوانه این مصوبات باشد، می توان نتایج بهتری از برنامه ها انتظار داشت.
وی با بیان اینکه متاسفانه اغلب اوقات شاهدیم که اخبار مصوبات و رویدادهای شورای شهر به طور مناسب و موثری به گوش مسئولان و دستگاه های مربوطه نمی رسد، اضافه کرد: گاه در شورا پیشنهادات موثر و متنوعی برای دستگاه های مختلف ارائه می شود که با توجه به عدم دریافت اطلاعات و اخبار از سوی این دستگاه ها، امکان بهره برداری از موضوعات به آنها داده نمی شود.
قهرمانی، بار دیگر ضرورت شکل گیری مدیریت واحد شهری در ساختار شهری کرج را یادآور شد و آن را امکانی برای خروج بسیاری از دغدغه ها و مشکلات شهر دانست که در اثر موازی کاری ها و عدم مرزبندی بین دستگاه ها در اجرای وظایف محوله انجام می گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج به عنوان رسانه مرجع در حوزه مدیریت شهری و دیگر رسانه های شهری و استانی می توانند در انعکاس اخبار به مدیران و دستگاه های شهر و استان بسیار موثر واقع شده و از طریق پیگیری های رسانه ای بسیاری از امور را ساماندهی کنند.
نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به عملکرد بسیار موثر و مثبت رسانه تخصصی مدیریت شهری این کلانشهر، تامین خوراک تخصصی همه رسانه های منطقه در زمینه مدیریت شهری را امکانی ارزشمند برای مجموعه شورا و شهرداری ارزیابی کرد و بیان داشت: تولید محتوای حرفه ای و ارسال خبر در سطح و کیفیت مطلوب برای استفاده و بهره برداری دیگر رسانه های منطقه، مهمترین دستاورد فعالیت نیروهای متخصص در پایگاه خبری مدیریت شهری کرج است که به واسطه تلاش دیگر فعالان رسانه ای به گوش مردم و مسئولان شهر می رسد. اما ضروری است انتقال این اخبار به دستگاه های مسئول تقویت شود تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شهر در همه عرصه ها باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =