امام جمعه ارومیه : بیشتر والدین از محتوای بازی های رایانه ای بی خبر هستند

امام جمعه ارومیه گفت: تمام ویدئو کلوپ های استان می بایست مجوز قانونی اخذ کنند و تحت نظارت قانون به فعالیت خود ادامه بدهند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید مجدد درباره برخورد و نظارت بر بازار تهیه و فروش بازی های رایانه ای اظهار کرد: دوستان عزیز نیروی انتظامی با هماهنگی دادگستری محترم، می بایست با بازار خرید و فروش محصولات نامتعارف و غیر قانونی که بعضا در آمار ها تعداد آن در استان تا 70 هزار حلقه گزارش شده برخورد کنند.

وی افزود: تمام ویدئو کلوپ های استان می بایست مجوز قانونی اخذ کنند و تحت نظارت قانون به فعالیت خود ادامه بدهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و آگاه سازی در خصوص گسترش این بازی های غیر شرعی و غیر قانونی گفت: صداوسیما آذربایجان غربی باید در راستای آگاه سازی بیشتر مردم استان در خصوص این پدیده تلاش کند، چرا که واقعا بیشتر والدین از محتوای این بازی های رایانه ای بی خبر اند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: آموزش و پرورش نیز باید اقداماتی برای افزایش آگاهی اولیاء و همچنین دانش آموزان اتخاذ کند، مردم و جامعه می بایست نسبت به این پدیده شوم حساس شوند تا انشالله از آسیب های این تهدید جلوگیری شود.

وی گفت: اداره کل ارشاد نیز باید حساسیت موجود را درک کند و به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =