روز گذشته هم مخاطبان سرویس مشکلات مردم مسائلشان را با این رسانه در میان گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سر و صدای آزاردهنده کامیون هایی که در اتوبان کرج تردد می کنند، آنتن دهی ضعیف ایرانسل در برخی نقاط و درخواست احداث کتابخانه در ایرانشهر از مسائلی بود که روز گذشته مطرح شد.

سایر مشکلات را در ادامه بخوانید:

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی

نکلیف محرومین و جامانده های فروردبن 93 از دریافت یارانه ها که مطابق مصوبه بند د تبصره 20 قانون بودجه سال 94 مجلس شوای اسلامی ، میبایست دولت از فروردین 94 آنها را ثبت نام میکرد چه شد ؟

شهری

ساخت کتابخانه در جوان ترین شهرستان کشورشهرستان ایرانشهر

  

لطفا فکری به حال ساماندهی پارکبان های خیابان های پایتخت بشود. هر کدام به سلیقه خودشون ی مبلغی رو میخوان که با قبضی که صادر می کنن گاهی تا 10 برابر تفاوت داره من در خیابان فرشته به یکیشون اعتراض کردم ولی جواب داد: بابا ی "فی اروپایی" به ما بده و شادمون کن.

  

سلام مشکل ما و ساختمان های مجاورمان درقسمتی از از شهرک آزادی ماشینهایی درحال عبور از اتوبان کرج تهران است که صبح تا شب و شب تا صبح به صورت 24 ساعته است،درخواست دیوار صوتی در این منطقه داریم خواهش میکنم پیگیری کنید،صدای کامیون ها در شب آسایش رو از ما گرفته

  

یعنی واقعا شهرداری نمیخواهد فکری برای معظل پشه های سفید بکند . دیگه توی خونه هم پر شدن . کافیه بیای توی خیابون . حتما چند تا شو تنفس میکنی میره داخل ریه یا میرن تو چشم . دیگه نمیشه تو خیابون نفس بکشی . آقای شهردار حواسش کجاس . پس چرا دیگه مثل قبل درختها سم پاشی نمیشه ... مسئول بر طرف کردن این معظل کیه ....

  

سلام بیشتر از یک هفته است که مردم شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی با مشکل پارازیت و خش بودن شبکه های دیجیتال تلویزیون مواجه هستند و کسی از تماشای تلویزیون بخاطر خش بودن کانال ها لذت نمی برد کسی هم رسیدگی نمیکند لطفا رسیدگی کنید و جواب دهید یک نکته : مشکل خش بودن شبکه ها در شهر ما همگانی است و اینطور نیست که بگیم حتما از ستاپ باکس خاص یا در یک خانه خاصی است این مشکل را همه مردم این شهرستان دارند و حتی کسانی که ستاپ باکس ندارند و از تلویزیون هایی که دیجیتال داخلی دارند استفاده میکنند نیز این مشکل خش شدن شبکه ها وجود دارد لطفا سریع تر رسیدگی و پاسخ دهید منتظر پاسخ شما هستیم با سپاس فراوان از طرف جمعی از مردم شهرستان تکاب

  

آموزش

با سلام متاسفانه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای دومین بار طی دوسال گذشته شهریه ثایت خود را برای ورودی های قبلی افزایش داد، هیچ شخصی پاسخگوی افزایش شهریه ثابت نیست، سال گذشته شهریه ثابت "پزشکی دکتری حرفه ای ورودی 88 " از مبلغ 1.275.000 تومان به 1.500.000 افزایش یافت، امسال نیز با افزایش 270.000 هزارتومانی به 1.750.00 رسید. هیچ کس پاسخگوی ما دانشجویان نیست خواهشمند است پیگیری نمایید.

  

چرا در حالی که ساعت کاری هنرستانه در هفته 40 ساعت وساعت دایری کارگاه ها حد اکثر 36 ساعت در هفته و حتی ابلاغ مدیر و معاونان 40 ساعته است ابلاغ سرپرستان کارگاه ها 44 ساعته است. چر در رتبه بندی افزایش حقوق 300 تا 800 و سپس 160تا 600 اعلام و حالا تنها 120تا 400 مگر معلمان بازیچه اند.

نظام وظیفه

با سلام لطفا در خصوص میزان جرایم خرید خدمت سربازی و عدم توانایی قشر ضعیف جامعه در پرداخت که بیشتر از همه به اون نیاز دارند گزارشی تهیه کنید. این صدای فریاد خاموش خیلی از هموطنان هست.

مخابرات

کیفیت اینترنت سیم‌کارت‌های ایرانسل بسیار پایین آمده. شبکه‌ی اینترنت دائما نوسان دارد و حتی در هر نقطه که باشی به صورت لحظه‌ای روی فور جی، تری جی و یا ای قرار می‌گیری و دائم قطع و وصل می‌شوی. همچنین تمامی دارندگان آیفون پس از آپدیت گوشی‌شان به سیستم عامل آی او اس 9، اینترنت فور جی‌شان قطع شده. پس از تماس با ایرانسل، گفته شد که این خطای اپل است و در تمام کشورها اینترنت فور جی با آی او اس جدید به مشکل خورده و ما مشغول تماس گرفتن با اپل برای حل مشکل هستیم. در حالی که در تحقیق اینجانب از دوستان و آشنایان در کشورهای مختلف، اصلا چنین مشکلی وجود ندارد و این گفته‌ی ایرانسل، دروغ است و ایراد از سیستم ایرانسل است که ظاهرا قصد حل کردنش را ندارند.

  

خیلی از خیابان های اصلی شهر مثل خیابان شریعتی مرکز مخابرات شهید غریبی اینترنت ای دی اس ال پرسرعت جواب نمی دهد یعنی کابل ها توان اینترنت پرسرعت را ندارند حداکثر یک مگابیت را جواب می دهد چرا مخابرات مشکل را برطرف نمی کند؟

45304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید10 A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    جان مادرتون در مورد جرایم رانندگی که یا به اشتباه خورده و یا الصاقی بوده و دو برابر شده مشکل مردم رو حل کنید.