۰ نفر
۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

پاپ فرانسیس سال 2013 به عنوان جانشین پاپ بندیکت شانزدهم، رهبری کاتولیک‌های جهان را برعهده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در طول چند روز اخیر پاپ فرانسیس در صدر اخبار آمریکا قرار داشته است. این چهره مذهبی طرفداران بسیاری در سرتاسر آمریکا دارد. فهرست زیر برخی از چهره‌های شناخته شده هالیوودی طرفدار پاپ فرانسیس هستند.

مارک والبرگ

این بازیگر یک کاتولیک معتقد است که هر روز به کلیسا می‌رود. او مذهبش را در تمام قسمت‌های زندگی خود به کار می‌گیرد. بازیگر «تد» شنبه کار اجرای یک جشنواره در فیلادلفیا را برعهده داشت، که برای بزرگداشت پاپ برپا شده بود. والبرگ در مصاحبه‌ای درباره این رویداد گفته است : «من به عنوان یک کاتولیک، موفقیت‌های خود را مدیون ایمانم هستم. این باعث افتخار من است که قسمتی از مراسم خوش‌آمدگویی به پاپ را برعهده داشته باشم.»

راسل کرو

«من کاتولیک نیستم» این جمله‌ای است که بازیگر «شجاع دل» به «صبح بخیرآمریکا» گفته است. اما این بدان معنا نیست که این بازیگر طرفدار پاپ نیست. او در این باره گفته است : «من پیش از این به هیچ‌کدام از پاپ‌ها علاقه‌ای نداشتم، اما پاپ فرانسیس را دوست دارم.» کرو پیش از فیلم‌برداری «نوح» به واتیکان سفر کرده بود، و در این سفر دیدار کوتاهی با پاپ داشت.

کریس راک

یکی دیگر از حامیان پاپ کریس راک کمدین سرشناس آمریکایی است. او درباره پاپ در توئیتر نوشته است : «پاپ فرانسیس فلوید می‌ودر  پاپ‌هاست. به نظر من پاپ فرانسیس فرد فوق‌العاده‌ای است.»

سوزان ساراندون

سوزان ساراندون بازیگر برنده اسکار آمریکایی به تازگی در یک مصاحبه گفته است : «این پاپ را دوست دارم.  او یک پاپ مردمی است.»

جین فوندا

جین فوندا کاتولیک نیست، اما در سال 2013 در توئیتر از علاقه خود به پاپ گفته بود. او در این باره در توئیتر نوشته بود : «پاپ جدید را دوست دارم. او به فقرا اهمیت می‌دهد، و برخلاف کنگره آمریکا از عقاید تعصب‌آمیز بیزار است.»

اپرا وینفری

حمایت اپرا وینفری از پاپ فرانسیس کاملا آشکار است. او پیش از سفر پاپ به آمریکا یک ویدئو برای خوش‌آمدگویی به او ساخته بود. او در این ویدئو با اشتیاق پیشاپیش سفر پاپ به آمریکا را خوش‌آمد می‌گوید.

منبع : هالیوودریپورتر

57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    7 0
    این پاپ فخر روحانیت کاتولیک هست .کم از قدیسین انها ندارد...
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    2 0
    راسل کرو شجاع دل مل گیبسون بازیگر شجاع دل هست