واکنش مشهدی‌ها به توهین شهاب مرادی در برنامه زنده تلویزیونی

خراسان نوشت: ویدئویی از برنامه زنده شبکه ۳ در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست شد که در آن حجت‌الاسلام شهاب مرادی در حالت  شوخی و جدی می‌گوید، بین مرگ و همکاری با مشهدی‌ها، مرگ خیلی شیرین‌تر است!

این سخنان شهاب مرادی در حالی گفته شد که مجری برنامه در حال خندیدن است. ناگفته نماند بعد از واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی، شهاب مرادی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هرچند کلی از مشهدی‌های عزیز تعریف کردم، اما ظاهرا سوء برداشت شده، با کمال احترام و تواضع عذرخواهی می‌کنم.»

با این حال کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این رفتار مرادی به شدت انتقاد کردند. کاربری نوشت: «حاج آقا میخ رو زدی به دیوار حالا بکشیش هم ردش می‌مونه تازه توی رسانه ملی به مشهدی‌ها توهین کردی، حالا توی اینستاگرام عذرخواهی می‌کنی!»

کاربر دیگری نوشت: «از آقای مرادی که سال‌ها درس داده و منبر رفته انتظار می‌رفت به مسائلی که برای مردم مهم است توجه داشته باشد و این جوری باعث خدشه دار شدن روحیه اجتماعی نشود.»

کاربری هم نظر داد: «باید از آقای مرادی پرسید، این همه گفتید برای قلم انسان‌ها توی قبر، پاسخ باید داد، برای توهین و تمسخر پاسخ لازم نیست که این جوری درباره مشهدی‌ها حرف می‌زنی؟!»

یک عضو شورای شهر مشهد هم نوشت: «اگر از توهین شهاب مرادی به مشهدی‌ها بگذریم، آقای رئیس محترم صدا و سیما، لطفا با مجری بی ادب‌تان که در برابر توهین‌های جناب مرادی به مشهدی‌ها، از ته دل می‌خندد و هیچ اعتراضی ندارد، برخورد کنید!»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    1 1
    دل به دل راه داره آقای مرادی ما هم همینطور...
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    1 2
    البته خداییش خیلی درست گفته.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    2 1
    متاسفانه مردم ایران به شدت پرخاشگر و زود رنج و دم دمی مزاج شده اند و مثلاً یک نفر را قدیسه می کنند و همان قدیسه را یکه دفعه ای تبدیل به شیطان می کنند و این عللی مختلفی از قبیل فشارهای اقتصادی و محتوای سریال های ایرانی و ... داره.
  • DE ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    1 5
    راست گفته. من طی سربازی با این مشهدی ها بودم خیلی آب زیرکاه و زیر آب زن هستن
  • محمد علی محمودآبادی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    1 1
    سلام کار اشتباهی انجام داد.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    2 2
    بخش اعظم نون ایشون از قِبل مشهدیها هست. ایشون از کنار آقای قالیباف برا خودشون اسمی در کردن. ایشون ماهی چندین بار برای سخنرانی و ... میرن حرم امام رضا. ضمن اینکه تو نظامی دارن نون میخورن و هر کار دلشون میخواد میکنن که رهبر و رییس جمهور و رییس مجلسش مشهدین. پس لطفا راه دوم رو امتحان کن چون مشهدی ها هم خیلی علاقه ای به شما ندارند.
  • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    1 1
    البته اینگونه صحبتها در فضای رسانه ای خوب نیست و بهتر بود همونجا یا بعد در برنامه ای مشابه عذرخواهی و دلجویی بعمل می آمد. اما اینکه یک روحانی چنین حرفهایی میزند هم تامل برانگیز است. کاش بدون جبهه گیری و شلوغ کاری از وی علت را می پرسیدند. شاید نکته ای هست که بیراه نباشد و برطرف کردن آن از سوی مشهدیها به نفع خودشان هم باشد. عرض کردم شاید!.
  • کعبه IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    0 1
    حالا زورشان به آخونده نمی‌رسه میگن مجری برنامه توبیخ بشه
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 2
    ایشون دلش از جای دیگه پره. آنتن تلویزیون برا تسویه حساب شخصی نیست. متاسفم
  • مصطفی کرمی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    0 0
    من شهر های مختلف ایران کار میکنم، تحصیلکرده هم هستم، قصدم توهین به ایرانی ها نیست، ولی نتیجه گرفتم در همه جای ایران آدم زیر آب زن و کار خراب کن و مزخرف و همین طور آدم خوش قلب و با انصاف وجود داره. این بنده خداها بی خود بد در رفته