مقیمی:به نظر من وزیر راه یکی از پرکار ترین وزرای کابینه است که در صورت لزوم در خصوص عملکرد وی نیز مطالبی را اعلام خواهم کرد.

رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در صورت تصویب نمایندگان مجلس شرکت های بخش خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل می توانند از صندوق توسعه ملی وام بگیرند.

محمد حسین مقیمی با بیان این مطلب به سیبنا گفت: این تسهیلات برای خرید هواپیما ؛ واگن و قطار شهری در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی در ادامه به وضعیت بودجه عمرانی سال آینده اشاره کرد و گفت : ارقام بودجه نسبت به سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار بوده که امیدواریم این رقم به تصویب برسد. وی گفت: با تصویب ارقام بودجه شاهد شتاب در انجام فعالیت های عمرانی خواهیم بود.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه به انتشار برخی اخبار مبنی بر استیضاح وزیر راه و ترابری اشاره کرد و گفت: استیضاح وزیر راه هنوز اعلام وصول نشده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس طرح استیضاح نیازمند طی مراحل خاصی است که این موضوع در خصوص وزیر راه انجام نشده است و موارد استیضاح نیز هنوز مشخص نیست.

وی در خصوص عملکرد حمید بهبهانی در وزارت راه و ترابری نیز گفت: به نظر من وزیر راه یکی از پرکار ترین وزرای کابینه است که در صورت لزوم در خصوص عملکرد وی نیز مطالبی را اعلام خواهم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: پیشنهادات خوبی نیز برای واگذاری برخی شرکت های دولتی و تسریع در تکمیل پروژه های نیمه کاره عمرانی ارایه شده که امیدواریم با تصویب آن شاهد بهبود این بخش باشیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 46381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =