اولین "همایش ملی تازه های تربیت بدنی و علوم ورزشی" به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در محل سالن اجتماعات علامه شهیدی مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ، اين همايش در حيطه و محورهاي؛ حرکات اصلاحی، آسیب شناسی- بیومکانیک و مهندسی ورزش- رفتار حرکتی و ورزش مدارس- مدیریت ورزشی- فیزیولوژی ورزشی و روانشناسی ورزشی برگزار گرديد.

تعداد 551 مقاله به دبيرخانه اين همايش واصل شد كه 255 مقاله پذيرفته شد، از اين تعداد 221 مقاله به صورت پوستر و 34 مقاله نيز به صورت سخنراني ارائه شد.

در اين همايش اساتيدي همچون دكتر حجت الله نيكبخت، سعيد صادقي بروجردي، فرشاد تجاري، محمد علي آذربايجاني، مهدي شهبازي و... به ايراد سخن پرداختند و يافته ها و تجربيات خود را با ديگر حضار در ميان گذاشتند.

در حاشيه اين همايش نيز کارگاههاي، پیکر سنجی و ترکیب بدنی، مقاله نویسی و کارگاه بیومکانیک و آسیب شناسی براي شركت كنندگان برگزار شد.

لازم به ذكر است به شركت كنندگان در همايش و كارگاهها گواهينامه اعطا و به مقالات و پوسترهای برتر همایش جوایز نفیسی از طرف دبیر خانه همایش اهداء شد.

اين همايش با مشاركت اداره كل ورزش و جوانان و هيات ورزش استان لرستان و دانشگاههاي آزاد اسلامي واحدهاي آشتيان و ملاير در واحد بروجرد برگزار شد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =