رئیس مجلس دستگیری ریگی را حاوی پیام روشنی به آمریکا دانست و آن اینکه آنها در مقابله با ایران از افراد و گروهک‎هایی استفاده می کنند تا به مردم خدمتگزار لطمه بزنند که این برای آمریکایی‌ها صدمه آور است.

به گزارش مهر، علی لاریجانی و هیات همراه در بازگشت از سفر ژاپن در توقفی کوتاه در فرودگاه زاهدان در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور اظهار داشت: دستگیری این شرور از چند جهت حائز اهمیت است، از آنجایی که این گروهک در فضای کشورهای همسایگان تلاشهایی را انجام می داد نوعی کار ایذایی بود ولی حامیان این افراد شرور بدانند که در مقابل اراده ملت ایران اینگونه کارهای ایذایی پاسخی خیلی دقیق و محکم خواهد داشت .

وی تصریح کرد: بعضی از کشورهای منطقه هم باید حواسشان جمع باشد زیرا ما اطلاعات کافی از رفتارهای آنان داریم و اینکه چگونه از این افراد تروریست استفاده می کنند، استفاده از این روشها برای همه مقدور است، این کشورها نباید پول مسلمین را خرج اینگونه مسائل و افرادی آدم کش کنند و آنها را در منطقه برجسته و به جان مردم بیندارند .

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که آمریکایی ها از لحاظ امنیتی به دنبال تخریب جمهوری اسلامی ایران بودند این گروهک را از مدتها پیش به استخدام خود درآورند تا به مردم استان سیستان و بلوچستان ضربه بزنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 46463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =