۰ نفر
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
مسی می خواهد به ال کلاسیکو برسد

ستاره آرژانتینی بارسلونا از ناحیه رباط زانوی پای چپ در دیدار مقابل لاس پالماس مصدوم شد و هم اکنون با جدیت دوران درمانش را سپری می کند تا به دیدار حساس برابر رئال مادرید برسد.

علیرضا جوادی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی یک گام قابل توجه در کسب بهبودی زانوی آسیب دیده خود برداشته و بسیار امیدوار است به دیدار حساس مقابل رقیب دیرینه تیمش یعنی رئال مادرید در تاریخ 22 نوامبر (30 آبانماه) برسد.

بازیکن 28 ساله آرژانتینی بارسا با توجه مصدومیت شدید از ناحیه زانو در دیدار با لاس پالماس، مجبور بود به خاطر بی حرکت نگاه داشتن پایش با عصا راه برود اما امروز (دوشنبه) عصا را کنار گذاشته تا وارد مرحله دیگری از روند بهبودی مصدومیتش شود.

او حالا باید به مدت 2 هفته با راجر خیرونس فیزیوتراپ باشگاه کار کند تا مرحله دوم بهبودی را پشت سر بگذارد.مسی روند بهبودی را به آرامی سپری می کند تا بتواند دو هفته پس از آن تمریناتش را به طور کامل انجام دهد.

تشخیص اولیه بارسلونا این بود که برترین گلزن تاریخ این باشگاه باید برای یک دوره هفت یا هشت هفته ای از میادین دور باشد، اما با توجه به حرکت رو به بهبود این بازیکن، حالا اعلام کرده اند که او می تواند به دیدار حساس مقابل تیم رافا بنیتز در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو برسد.

جرارد مارتینو سرمربی تیم ملی آرژانتین حتی معتقد است او می تواند در ماه نوامبر برای تیم ملی کشورش نیز بازی کند.

با این حال باشگاه و رودریگو برادر مسی که هفته گذشته با چند شبکه رادیویی در اسپانیا صحبت کرده بودند تاریخ قطعی را برای بازگشت لئو عنوان نکردند.آنها تنها به این نکته اکتفا کردند که مهاجم آرژانتینی کاتالان ها یک حرکت رو به جلو را برای رهایی از بند مصدومیت در پیش گرفته است.

در نبود مسی، بارسا موفق شد به سختی و با یک گل لاس پالماس را در لالیگا شکست دهد و همچنین بایر لورکوزن را در لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل های دیرهنگام سرخیو روبرتو و لوئیز سوارز از پیش رو بردارد.

اما بارسا در این شرایط یک ضربه سخت از سمت سویا دریافت کرد. آنها در حالی که نیمه اول را بدون گل به پایان رسانده بودند در نیمه دوم دوبار دروازه شان را توسط میکل کروهن دهلی و ویسنته ایبورا بازشده دیدند و تنها توانستند پاسخ یکی از گل ها را توسط نیمار و از روی نقطه پنالتی بدهند.

با توجه به تعطیلی لیگ به خاطر انجام بازی های بین المللی، کاتالان ها تا بازی بعدی مقابل رایو وایکانو فرصت دارند و این زمان بسیاری خوبی است تا مسی دوران مصدومیتش را با خیال راحت سپری کند.

در حالی که بخش عمده ای از ترکیب بارسلونا در اختیار تیم های ملی شان قرار می گیرند، مسی زمان و موقعیت مناسبی در اختیار دارد و می تواند با آرامش و زیر نظر شرکت های خوب فیزیوتراپی طرف قرارداد با باشگاه، به ریکاوری خود بپردازد.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =