معاون هماهنگ کننده فرماندهی استان البرز با حضور در جمع ورزشکاران رشته شنا گفت :با توجه به دغدغه و پیچیدگی ماموریت های پلیس و لزوم رویارویی کارکنان با شرایط و حوادث غیر مترقبه می طلبد که کارکنان از توان جسمی ویژه ای برخوردار باشند .

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس،مسابقات شنا بين پيش کسوتان فرماندهي انتظامي استان البرز و جانبازان روز گذشته در تالار فجر استان البرز برگزار شد .
سرهنگ اکبر صحرايي با حضور در مجموعه ورزشي استخر فجر ،يکي از ابزارهاي حرفه اي و مقتدر پليس را آمادگي جسماني دانشت .
وي در ادامه با اشاره به اينکه ورزشکاران نيروهاي مسلح بايد به معيارهاي رفتاري عينيت ببخشند گفت:ورزشکاران بايد با حفظ اخلاق ،روحيه جوانمردي و منش پهلواني ،مبلغ بسيار خوبي براي ساير اقشار باشند .
معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان البرز با بيان اينکه ورزش بايد در خدمت ماموريت هاي پليس باشد تصريح کرد:پليس در صف مقدم تامين نظم در جامعه است و براي تحقق اين موضوع بايد کارآمدي خود را افزايش دهد که بخش عمده اي از آن با آمادگي جسماني و ورزش تحقق مي يابد .
وي در ادامه افزود : با توجه به دغدغه و پيچيدگي ماموريتهاي پليس و لزوم رويارويي کارکنان با سختي هاي خدمت انتظامي ،مي طلبد که کارکنان از توان جسمي ويژه اي برخوردار باشند و در اين رابطه يکي از شاخصه هاي رشد و تعالي فردي وسازماني پليس ،آمادگي جسماني و اجراي برنامه هاي تقويت بنيه دفاعي وتوان رزمي براي پاسخگويي بههمه خواسته هاي شهروندان و تکريم ارباب رجوع است .
سرهنگ صحرايي تصريح کرد :اسلام براي شنا ،اهميت ويژه اي قائل بوده و براي تعليم و تعلمش تاکيد فراواني کرده است ، اسلام شنا را به عنوان بهترين سرگرمي براي مردان معرفي کرده و از همه پدران مي خواهد که آموزش شنا به فرزند پسر را يکي از وظايف پدر دانسته و واجب مي داند .

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =