روح الله حسینیان در بیمارستان بستری شد.

روح الله حسینیان به دلیل عارضه قلبي روز گذشته پس از جلسه علني مجلس درباره برجام راهی بیمارستان و بستری شد.اینجا را ببینید.

نمایندگانی که خود را دلواپس برنامه هسته ای می دانند و در «کمیسیون زاکانی» که مشخص شده «با مخالف کمیسیون امنیت ملی» تشکیل شده، در نقد و تخریب تیم مذاکره کننده هسته ای و برجام سنگ تمام گذاشتند، در هنگام تصویب «بیانیه تهران» که تمامی اورانیوم غنی شده را با وجود مخالفت های جدی در نظام، می خواست به ترکیه بدهد، چه موضعی داشتند؟ اینجا را ببینید.


فرهنگی


- امیر جعفری با اشتراک گذاشتن طرحی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به سخنان روح الله حسینیان درباره دکتر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.
عادل فردوسی‌پور مجری برنامه «نود» با تشویق بی نظیر تماشاگران «خندوانه« وارد استودیوی ضبط برنامه شد. اینجا را ببینید.


اجتماعی


جوان گچکاری که برای جذب مشتری و قبول کارهای ساختمانی، با ایجاد یک وبلاگ در فضای مجازی به درج داستان های مستهجن وغیر اخلاقی در آن فضا اقدام کرده بود به دادسرا کشیده شد و در مقابل بازپرس ویژه جرایم رایانه ای مشهد پاسخگوی اتهاماتش بود . اینجا را ببینید.

ستاد مکه سازمان حج و زیارت و با انتقال آخرین کاروان حجاج ایرانی به مدینه و ایران به کار خود پایان داده است. این درحالی است که هنوز از سرنوشت ۶۵ زائر ایرانی مفقود شده در فاجعه منا خبری نیست. اینجا را ببینید.

بین الملل


در پی حمله نیروهای ارتش عراق به کاروان ابوبکر البغدادی و انتشار اخباری از احتمال کشته شدن وی، گروه تروریستی داعش در پایگاه اجتماعی توییتر اعلام کرد که حتی در صورت مرگ البغدادی تغییری در مسیر داعش ایجاد نخواهد شد. اینجا را ببینید.

حمله جنگنده های عراقی به یک کاروان داعش و محل نشست سران این گروه تروریستی در استان الانبار، تعدادی کشته و زخمی برجا گذاشته است. اینجا را ببینید.

ورزش

عادل فردوسی پور روزهای سختی را سپری می کرد، این را اصلا نمی توان کتمان کرد. از سال قبل برنامه اش، آن فروغ همیشگی را نداشت. اگرچه او تمام تلاشش را هم می کرد. تمام سال های بی رقیبی و محبوبیت مطلق با کاهش پیامک ها روبرو شده بود، این برای خودش هم سئوال بود که چرا و از پی حلش بود اما انگار همه چیز گره خورده بود. اینجا را ببینید.

رییس فدراسیون والیبال از روزی می گوید که فردوسی پور به جای داوود با او تماس گرفته بود. اینجا را ببینید.


اقتصاد

آخرین تحولات بازار، از افزایش 3500 تومانی قیمت سکه و 75 تومانی قیمت دلار حکایت دارد. اینجا را ببینید.

رکود بازار خودرو کشور کم‌کم نتایج خود را نشان می‌دهد به‌گونه‌ای که گفته می‌شود ١٠ هزار کارگر قطعه‌ساز تعدیل یا تعلیق شده‌اند. اینجا را ببینید.

دانش

پسربچه هندی پادری‌های دیجیتالی ساخته است که با شمارش گام‌های زائر‌ها از ازدحام و مرگ آنها جلوگیری کند. اینجا را ببینید.

شرکت هواپیمایی بوئینگ اخیرا ویدیویی را از سبکترین فلز جهان منتشر کرده که 99.99 درصد هواست. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

سال 2015 سال رنگ طلایی برای سازندگان و کاربران گوشی‌های هوشمند است. اینجا را ببینید.

سایت چینی Weibo از تیزر تبلیغاتی جدیدی خبر داد که نشان می‌دهد به‌زودی گوشی پپسی برای علاقه‌مندان این برند می‌آید. اینجا را ببینید.


طنز و کاریکاتور


از صبح امروز در شبکه های اجتماعی تصویرسازی های جالب و طنزآمیزی در خصوص تهدید به مرگ دکتر صالحی منتشر شده که در ادامه چند نمونه آن را مشاهده می کنید. اینجا را ببینید.

در حاشیه تهدید به مرگ صالحی توسط یکی از نمایندگان مجلس؛ تصویر منتشر نشده ای از ظریف و صالحی بعد از خشک شدن سیمان! اینجا را ببینید.

چند رسانه ای


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد جنگنده‌های این کشور در حمله موشکی به شهر رقه سوریه، پایگاه نظامی داعش را منهدم کردند. اینجا را ببینید.

آیت‌الله لواسانی‌ صمیمی‌ترین و نیز قدیمی‌ترین دوست حضرت امام خمینی مهرماه‌ سال‌ ۶۹ در خانه محقر خود به‌ رحمت‌ ایزدی پیوست‌ اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبر

علی اکبر صالحی به نمایندگی از دولت در دفاع از طرح اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام پشت تریبون مجلس رفت.اینجا را ببینید.

/212 17

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =