تعدادی از قضات دادگستری شهرستان کرج با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج از نزدیک در جریان مشکلات زندانیان با محکومیت مالی قرار گرفتند و مقدمات آزادی به شرط سپردن وثیقه تعدادی از محکومان انجام شد.

به گزارش خبر گزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان البرز: در راستای اعمال سیاست‌های رئیس قوه قضائیه و رئیس دادگستری کل استان البرز برای پیگیری مشکلات زندانیان مالی و آزادی احتمالی آن‌ها با اخذ وثیقه، تعدادی از قضات دادگستری شهرستان کرج از بند محکومان مالی ندامتگاه مرکزی دیدار کردند.
این دیدار توسط ابوالفضل جعفرآبادی رئیس شعبه هشتم، علی اکرم سام خانیان رئیس شعبه چهارم، مرتضی نوری زاده رئیس شعبه سی ام، مهدی اسدیان رئیس شعبه سوم، محمدجواد هاشمی رئیس شعبه هفدهم، شیرزاد اسدی معاون قضایی و سرپرست مجتمع خانواده و محمد ملایی معاون قضایی و سرپرست مجتمع حقوقی دادگستری شهرستان کرج انجام شد.
ملایی در تشریح اتفاقات این دیدار گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات زندانیان مالی بررسی و درخواست‌های محکومین مالی مورد پیگیری قرار گرفت و مقدمات آزادی محکومینی که شرایط لازم را برای آزادی داشته باشند فراهم شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =