تسنیم نوشت:حبیب کاشانی در گفت و گویی اعلام کرد در نامه استعفای محمد خاکپور آمده است که حتی مدیر تیم ملی امید هم حامی مربی ایرانی نیست.

حبیب کاشانی توضیحاتی درباره استعفای ناگهانی محمد خاکپور از سرمربیگری تیم ملی امید داد. او در این باره توضیح می دهد: «خاکپور این نامه را روز چهارم مهرماه به مایلی‌کهن داده و از او خواسته بود تا پایان مسابقات غرب آسیا آن را نبیند. خاکپور در این نامه اعلام کرده بود که فدراسیون به مربیان ایرانی بها نمی‌دهد و عِرقی به مربیان ایرانی ندارد و گفته بود من (کاشانی) هم همسو با فدراسیون حرکت می‌کنم. خاکپور اعتقاد دارد چطور وینگادا در حالی که در تیم امید مسئولیت داشت و نتایج خوبی نگرفت، تا حد زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد، اما این موضوع در مورد مربی ایرانی صدق نمی‌کند.»
کاشانی در پاسخ به این سؤال که مبلغ در نظر گرفته برای خاکپور چقدر بود، می گوید: «قرارداد یک ساله در نظر گرفته شده برای خاکپور 250 میلیون تومان بود و در صورتی که تیم امید موفق به صعود به المپیک شود به وی 250 میلیون به عنوان پاداش تعلق می‌گرفت. در مرحله اول مسابقات نیز برای این مربی 60 میلیون تومان حقوق و 40 میلیون تومان پاداش (در مجموع 100 میلیون تومان) در نظر گرفته شد که البته خاکپور آن را دریافت نکرد. او تا به امروز پاداش‌ها و پول توجیبی هم نگرفته است.»
او ادامه می دهد: «یکی از مواردی که در قرارداد خاکپور وجود داشت و موجب اعتراض او شد این بود که در بندی اعلام شده بود که اگر سرمربی تیم پس از پایان همکاری صحبتی علیه فدراسیون انجام دهد باید پولی که گرفته را پس دهد. خاکپور اعتقاد داشت این‌گونه موارد فقط شامل حال مربیان ایرانی می‌شود.»
مدیر تیم ملی امید درباره شایعات حضور مربیانی چون قلعه نویی و... روی نیمکت تیم امید، می گوید: «من اسمی از فردی نمی‌آورم اما از روز گذشته تاکنون چندین نفر به من زنگ زدند و یا پیامک دادند و آمادگی‌شان را برای هدایت تیم امید اعلام کردند. حتی فردی که در خارج از کشور حضور دارد به من گفت می‌تواند سرمربی تیم امید شود.»

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    33 23
    حالا چون کروش زیاد میگیره همه خودشون رو با اون مقایسه می کنن در حالی که کروش یه سابقه حدود 25 ساله درخشان توی فوتبال دنیا داره و به خاطر اون سوابق قیمتش اومده رسیده به اینجا حالا آقای خاکپور بدون هیچ سابقه مربیگری شده سرمربی امید و به 500تومانم میگه شان ایرانی حفظ نشده و باید خیلی بیشتر باشه در حالی میتونه از همین دشمنش کروش بپرسه اولین دستمزد مربیگریش چقدر بوده؟
    • علی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
      6 8
      سابقه درخشان؟؟ رئال مادرید منظوریته؟؟ کیروش مربی تمرین منچستر بوده و بس.. البته از مربیای ایرانی سرتره ولی دیگه در این حد ازش قدیس نسازید..
    • بی نام GB ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
      6 2
      خوب اگر ناراضی بود چرا همون اول قبول کرد
    • بی نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
      5 7
      سابقه درخشان؟؟؟ سرمربي ضعيف رئال يكي از چندين كمك مربي منچستر سرمربي ضعيف امارات بازي كسل كننده در ايران با وجود مهاجمين خوبي مثل قوچان نژاد طارمي سيد صالحي نوروزي و ... دقيقا منظور شما كدوم درخششه ؟؟؟ خبرانلاين اگه بيطرفي چاپ كن
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    31 25
    جمع کن برو آقای خاکپور
  • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    5 4
    مبلغ قراردادش بد نیست. ولی بعضی از بندهای اون واقعا ظلمه.