برخی اخبار از واگذاری مایملک موسسه مالی و اعتباری میزان به موسسه مالی و اعتباری عسکریه روایت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حساسیت بخشی از افکار عمومی به خصوص در استانهای شمال شرق کشور، درباره سرنوشت مالباختگان موسسه اعتباری و مالی میزان باعث شده تا اخباری که درباره این موضوع منتشر می شود از اهمیت زیادی برخوردار باشد.
این که موسسه میزان به چه سرنوشتی گرفتار شد و مردم این وسط چه تکلیفی دارند بارها با مسئولان مختلف در میان گذاشته شده. از سخنگوی دستگاه قضا تا سخنگوی دولت و استانداری خراسان رضوی درباره آن حرف زده اند ولی تاکنون وضعیت همان است که بود: اقدامی برای بازپرداخت پول مردم صورت نگرفت.
پیش از این، محسنی اژه ای معاون اول و سخنگوی دستگاه قضا گفته بود قرار بود این موسسه به بانک صادرات واگذار شود ولی ظاهرا با خودداری مدیران میزان، این موضوع هم به نتیجه نرسید و البته این اشخاص نیز بازداشت شدند.
اخیرا نیز روزنامه قدس از قول عبدالکریم جوادی، عضو هیات مدیره موسسه اعتباری عسکریه نوشته است: این موسسه مذاکراتی را با بانک مرکزی درباره پرداخت مطالبات موسسه میزان آغاز کرده اند.
جوادی به این روزنامه گفته: در صورت تایید کارشناسان و بانک مرکزی، موسسه مالی و اعتباری عسکریه آمادگی دارد ظرف ۳ ماه تمامی مطالبات مردم از موسسه میزان را بپردازد.
برای جستجوی صحت و سقم این موضوع با شماره تلفن اعلام شده در سایت موسسه عسکریه و رئیس دفتر مدیر عامل تماس گرفتیم.
رئیس دفتر مدیرعامل موسسه عسگریه در این باره گفت: چنین چیزی وجود ندارد و ما درباره این موضوع بی خبریم.
او با اشاره به اینکه اگر در این باره خبری باشد از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی می شود، در واکنش به اظهارات جوادی گفت: این موضوع را تکذیب می کنیم.


۲۳۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    3 2
    پس این خبر هم دروغ از آب در اومد درست مثل خبرها و وعده هایی که در این 10 ماه به سپرده گذاران بی پناه میزان دادند من سؤالم از آقایون مسئول و غیرمسئول اینه : آیا مردم استانهای خراسان شهروند این کشور نیستند؟ آیا استانهای خراسان جزیی از این کشور نیست؟ چرا 10 ماهه که مردم رو به حال خودشون رها کردن و مشکل مردم رو حل نمیکنند؟ آیا واقعاً مشکل میزان بعد از گذشت 10 ماه حل شدنی نیست؟؟؟
  • مهدی A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    3 2
    اهای اقایان مسئول تا چه اندازه مردم بایستی صبر کنند وگول صحبتهاو وعده وعید های دروغین را بخورند .اگر این موسسه نامیزان ور شکسته است چرا این همه کارمند را در شعبات خود نگه داشته ؟اینها حقوقشان را از چه کسی میگیرند؟
  • معصومه A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    کی به داد ما میرسه کجاست انسانیت نمیدانم پس کارمندان بانک میزان چطور هیچ پولی خودشان تو بانک ندارند وتمام پولشان را بر داشت کرده اند ولی مردم بدبخت پولی نگرفته اند