کشتی گیر شوشی مدال برنز رقابت های کشتی پیشکشوتان جهان را کسب کرد

فرزاد حیدری آل‌کثیر کشتی گیر شوشی مدال برنز رقابت های کشتی پیشکشوتان جهان در آتن را کسب و بر سکوی سوم ایستاد.

فرزاد حیدری آل کثیر که مرداد ماه گذشته در وزن 85 کیلوگرم، گروه سنی A در ورزشگاه جهان‌پهلوان تختی خرم‌آباد شرکت داشت با شکست حریفان خود راهی فینال شد که در فینال بعلت آسیب دیدگی حاضر به رویارویی با حریف خود نشد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان در هر گروه سنی، به مسابقات جهانی 2015 یونان در یک اردوی تدارکاتی، دعوت شدند.

حیدری آل کثیر که هم اکنون در شهر آتن است در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: مسابقات کشتی جهانی پیشکسوتان 2015 گروه سنی A از 13 تا 18 اکتبر در شهر آتن یونان برگزار و موفق به کسب مقام سوم به طور مشترک با کشور آذربایجان شدم.

وی توضیح داد: مسابقات از نظر فنی بسیار در سطح مطلوبی بود. سالن مسابقات به طور منظم کنترل می شد و فضا را بسیار خوب برای یک رقابت حرفه ای مهیا کرده بودند.

این کشتی گیر شوشی افزود: حضور کشورهای صاحب سبک کشتی همچون روسیه و کشورهای بسیار قوی اروپایی از مزیت های این رقابت ها بود که جمعا حدود 30 کشور از جهان شرکت کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری آنلاین، در فینال مسابقات جام پیشکسوتان جهان که دیشب در شهر آتن به پایان رسید تورن میکائیل از کشور سوئد نفر اول، محسن شاه محمدی از کشورمان نفر دوم و فرزاد حیدری آل کثیر به طور مشترک با علی اف کشتی گیر آذربایجانی مقام سوم را کسب کردند. رئیس اداره ورزش و جوانان شوش پیرو قهرمانی فرزاد حیدری قرار است امروز مراسم استقبال از این شخصیت ورزشی را برگزار کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =