گرامی‌داشت منوچهر نوذری در برنامه «صبح جمعه با شما»

«صبح جمعه با شما»، این هفته، یک ویژه‌برنامه برای نکوداشت منوچهر نوذری که ۱۶ سال پیش درگذشت، تدارک دیده است. این هنرمند، با اجرا و بازی در تئاتر، رادیو و تلویزیون، برای ۴ دهه، چهره‌ای فعال و شناخته شده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،۱۶ آذر، سال‌روز درگذشت منوچهر نوذری، هنرمند پیشکسوت رادیوست، به همین مناسبت، برنامه «صبح جمعه با شما»، بخش‌هایی را در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره این مجری و بازیگر، تولید کرده است.

ساجد قدوسیان، تهیه‌کننده، سردبیر و کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما»، در این‌باره توضیح داد: «به پاس زنده نگه داشتن یاد و خاطره زنده‌یاد منوچهر نوذری که نامش با «صبح جمعه با شما» گره خورده است، بخش‌هایی متشکل از نمایش، ترانه، طنزآهنگ و ... با محوریت هنرنمایی‌های این هنرمند تولید کرده‌ایم که در برنامه روز جمعه، ۱۲ آذر پخش خواهد شد.»

او تاکید کرد: «بی‌شک زنده‌یاد منوچهر نوذری، تاثیرگذارترین هنرمند در شکل‌گیری و ماندگاری برنامه پرمخاطب «صبح جمعه با شما» است.»

«صبح جمعه با شما» هر جمعه، ساعت ۹ صبح به تهیه‌کنندگی، سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان از رادیو ایران پخش می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    3 0
    بهترین بود.دیگه تکرا شدنی نیست.گذشت که بخواد همچین برنامه زیبا و هنرمندانی مثل منوچهر نوذری.به وجود بیان.وبابد افسوس خورد همچین هنرمندانی.صداشون از میکروفون رادیو دوربین تلویزیون ظاهر بشن😔😔😔😔😔😔😔
  • M.M IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    یاد استاد ارجمند منوچهر نوذری همیشه زنده است... روحشان شاد و یادشان گرامی...
  • زهرا IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    صبح جمعه مسابقه هفته یادشون بخیر