فارس نوشت: غیبت تیم فوتبال راهیان کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته 2 باعث سردرگمی جامعه فوتبال کرمانشاه شده است.

اواسط هفته گذشته در برخی خبرگزاری‌ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه امتیاز باشگاه راهیان به شهر بوکان واگذار شده است، اما این خبر خیلی زود از سوی مسئولان هیئت فوتبال کرمانشاه تکذیب شد.

امتیاز تیم راهیان واگذار نشده است!

مهرداد شفیعی‌ مسئول مسابقات لیگ دسته دوم ایران نیز با تأیید این خبر، اظهار کرد: با پیگیری‌های زیاد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی امتیاز جایگزینی راهیان کرمانشاه به سردار بوکان واگذار شد.

صحبت‌های شفیعی در حالی مطرح شد که وی بحث واگذاری باشگاه راهیان به شهر بوکان را اعلام نکرد، اما در مقابل اظهار کرد که تیم سردار بوکان جایگزین تیم راهیان شده است.

دبیر هیئت فوتبال کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه موضوع واگذاری امتیاز باشگاه راهیان به شهر بوکان را منتفی دانسته بود و اعلام کرد تیم سردار بوکان به علت حاضر نشدن تیم راهیان در رقابت‌های لیگ دسته دوم جانشین این تیم شده است.

دوئل راهیان و سازمان لیگ!

دلیل عدم حضور تیم راهیان در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اعتراض مسئولان این باشگاه نسبت به برنامه سازمان لیگ در قبال نحوه سقوط تیم‌های لیگ یک است.

مسئولان باشگاه راهیان معتقد هستند هیچگونه دستورالعمل کتبی در خصوص سقوط چهار تیم لیگ یکی به‌صورت همزمان از سوی سازمان لیگ مطرح نشده و تیم راهیان قربانی این قانون نانوشته شده است. بر همین اساس مدیران باشگاه راهیان تصمیم گرفتند از سازمان لیگ به مراجع قضایی شکایت کنند و در مقابل در رقابت‌های لیگ دسته دوم نیز حضور پیدا نکنند.

شایعه واگذاری امتیاز باشگاه راهیان!

قبل از اینکه موضوع شکایت باشگاه راهیان از سازمان لیگ رسانه‌ای شود خبر رسید که این باشگاه به اسماعیل سرهنگ‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال صنعتی واگذار شده، هر چند شواهد و قرائن حاکی از این بود که باشگاه راهیان به‌صورت قطعی به وی واگذار شده است. حتی در روز قرعه‌کشی لیگ دو نیز یک چهره ناآشنا به‌عنوان نماینده باشگاه راهیان در محل قرعه‌کشی شرکت کرد، باعث ایجاد شائبه در خصوص آینده این باشگاه شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان باشگاه راهیان واگذار نشد و این شایعه در سطح شهر پیچیده شد مبنی بر اینکه داستان واگذاری باشگاه راهیان به سرهنگ‌زاده خیالی بوده و سلمان کریمی با مطرح کردن این موضوع سعی کرده است تا نگاه مسئولان کرمانشاه را به باشگاه راهیان معطوف کند.

سرنوشت نامعلوم راهیان!

غیبت تیم راهیان در رقابت‌های لیگ دو باعث سردرگمی جامعه فوتبال کرمانشاه شده است؛ آیا در صورت شکست باشگاه راهیان در دادگاه این تیم به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط خواهد کرد یا خیر و این پرسش مهمترین نکته مبهم در سرنوشت باشگاه راهیان است.

دبیر هیئت فوتبال کرمانشاه این موضوع را به گونه‌ای دیگر تعبیر می‌کند. حسین بیگلری می‌گوید که اگر دادگاه بر علیه باشگاه راهیان رأی صادر کند این تیم به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط نخواهد کرد و امتیازش برای فصل بعد محفوظ خواهد بود.

وی تأکید کرد: اما اگر دادگاه به سود باشگاه راهیان رأی صادر کند، این تیم اجازه حضور در مسابقات این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول را نخواهد داشت، چون اکنون رقابت‌های لیگ در هفته دهم قرار دارد و امکان حضور هیچ تیم جدیدی وجود ندارد. با توجه به این موضوع تیم راهیان در رقابت‌های فصل آینده لیگ یک شرکت خواهد کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =